سرویس: سیاسی
کد خبر: 64937
|
15:18 - 1403/01/28
نسخه چاپی

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:

عملیات وعده صادق، پیام روشنی به دشمن ارسال کرد

عملیات وعده صادق، پیام روشنی به دشمن ارسال کرد
جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: عملیات وعده صادق یک پیام روشن داشت که همان تنبیه دشمن است که در راستای خون‌خواهی ترور سرداران، شخصیت‌ها و اقدامات خصمانه آنها است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،سردار قدرت اله کریمیان،صبح امروز (۲۸ فروردین‌ماه) در نشست خانه نخبگان بسیج استان ایلام که در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، گفت: برای اینکه یک موضوع و مسئله در جامعه به سرانجام برسد باید اقدامات ویژه‌ای روی آن صورت گیرد تا به نتیجه مطلوب برسد. 

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام اظهار کرد: مشارکت مردم در تولید یک بحث مهم است که اگر این مهم محقق شود مردم در امنیت پایدار کشور نیز نقش‌آفرینی خواهند کرد و باعث خواهد شد فاصله بین حاکمیت و مردم کم شود.

کریمیان با بیان اینکه برای جهش تولید به راه‌های میان‌بر نیاز داریم، و این وظیفه خواص و نخبگان جامعه است، تأکید کرد: ما در عرصه‌های مختلف به مدیران انقلابی و دلسوز و در تراز انقلاب اسلامی نیاز داریم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ناب مردم ایلام وظیفه نخبگان جامعه است بیان کرد: دشمن همواره سعی بر غلبه فرهنگی بر ما را دارد و این در حالی است که عناصر فرهنگی جامعه ما برخوردار از یک فرهنگ غنی است که می‌تواند راهگشا باشد. 

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام با اشاره به لزوم تقویت بین دانشگاه و صنعت اضافه کرد: هنوز نتوانسته‌ایم بین دانشگاه و صنعت خوب ارتباط برقرار کنیم چرا که ضرورت دارد نیازمندی‌های علمی صنعت از دانشگاه تأمین شود و دانشگاه نیز حتماً باید مبتنی بر نیازمندی صنایع تولید علم داشته باشد. 

کریمیان تصریح کرد: باید روی مشکلات و مسائلی کار کنیم که نیاز جامعه بوده، قابل‌بررسی و قابل‌اجرا باشند تا به نتیجه برسد. وی در ادامه با اشاره به عملیات وعده صادق که یک عملیات ترکیبی کامل بود و توانمندی ما را نشان داد خاطرنشان کرد: در این عملیات مهم‌ترین مقرهای رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت. در این عملیات علاوه بر اینکه تمام توان ما به کار گرفته نشد؛ بلکه اخلاق و انسانیت هم رعایت شد. 

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام ادامه داد: این عملیات یک عملیات پیچیده و بی‌نظیری بود که دشمن توان و جرئت پاسخ آن را ندارد و اگر بخواهند اقدامی بکنند ده‌ها برابر عملیات قبلی پاسخ خواهند گرفت. 

 کریمیان با اشاره به اینکه راهبرد ما و هرگونه اقدامی که انجام می‌گیرد در راستا و مبتنی بر دفاع مشروع است بیان کرد: عملیات وعده صادق یک پیام روشن داشت و آن این است که به رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانش فرصت داده شد با آمادگی کامل دفاع بکنند و ما در این شرایط که آنها آمادگی صددرصد داشتند علیه آنها این عملیات موفق را انجام دادیم، اما نتوانستند اقدامی داشته باشند که مانع از اجرای موفق ما باشد و این همان تنبیه دشمن است که در راستای خون‌خواهی ترور سرداران، شخصیت‌ها و اقدامات خصمانه آنها است.

وی در پایان بیان داشت: دشمن در حال تحریف این اقدام ایران است و همه باید مراقب باشیم تا فریب دشمن را نخوریم. پیام وعده صادق در واقع امیدواری به آینده و نویدبخش روزهای بهتر برای جهان اسلام است.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب