سرویس: اقتصادی
کد خبر: 65097
|
00:08 - 1403/02/10
نسخه چاپی

امام‌جمعه دهلران:

جذب جوانان دهلرانی در دستور کار شرکت‌های نفتی باشد

جذب جوانان دهلرانی در دستور کار شرکت‌های نفتی باشد
امام‌جمعه دهلران گفت: از مسئولان مربوطه و دستگاهای امنیتی و نظارتی می‌خواهیم که حتماً ورود کنند و زمینه جذب نیروی بومی شهرستان دهلران که حق مسلم آنها است را در شرکت اویکو و دیگر شرکت‌های نفتی فراهم کنند.

حجت‌الاسلام سید محسن موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: والدین نقش مهمی در تربیت صحیح فرزندان و یا انحراف آنها دارند، فلذا از دیگر آسیب‌های خانواده می‌تواند عدم تقید به شرع و آموزه‌های دینی باشد که می‌تواند فرزندان را منحرف کند.

وی افزود: رسانه‌ها و فضای مجازی در دنیای امروزی و هجمه‌های فرهنگی دشمنان، نقش بسزایی در تربیت دارند و اگر از این فضاها به‌صورت صحیح استفاده نشود و خانواده‌ها دقت لازم نداشته باشند، به درون خانواده آسیب وارد می‌کنند.

امام‌جمعه دهلران گفت: در وعده صادق سپاه پاسداران به فرماندهی رهبر معظم انقلاب، گوشه‌ای از قدرت و اقتدار نظام اسلامی و ولایت مطلقه فقیه به نمایش گذاشته شد و بعد از ۷۵ سال آرزوی مردم فلسطین برآورده شد و هیمنه پوشالی آمریکا و اسرائیل پاشیده شد.

موسوی خاطرنشان کرد: ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت فقیه علامه مطهری که روز معلم است را گرامی می‌داریم. مقام معلم مقام انبیا است و در جایگاه پدر و مادر دانش‌آموزان قرار دارند و جامعه را به‌سوی نور و تعالی هدایت می‌کنند. این قشر زحمت‌کش دارای مشکلاتی هستند و انتظاراتی از مسئولان دارند که امیدواریم تحقق پیدا کنند و توجه ویژه‌ای به این عزیزان صورت گیرد.

وی با اشاره به‌روز کارگر گفت: روز کارگر را به کارگران عزیز و زحمت‌کش تبریک عرض می‌کنیم. کارگران رکن اصلی جهش تولید و مشارکت مردم هستند و باید توجه به جذب نیروی کار بومی و پیمانکار بومی شهرستان دهلران، رفع مشکلات این عزیزان و پرداخت بموقع حقوق و مزایای آنها در دستور کار جدی متولیان باشد.

امام‌جمعه دهلران بیان داشت: از برگزاری آزمون‌های شرکت‌های نفتی منطقه تشکر می‌کنیم، اما دغدغه اصلی جوانان این است که افراد بومی شهرستان دهلران که در شرایط سخت آب‌وهوایی زندگی می‌کنند جذب این شرکت‌ها شوند. قول شرکت‌ها هم این بود که درصد قابل‌توجهی از نیروی بومی جذب شود، فلذا باتوجه‌به تماس‌ها و پیام‌های مردمی، از مسئولان مربوطه و دستگاهای امنیتی و نظارتی می‌خواهیم که حتماً ورود کنند و زمینه جذب نیروی بومی شهرستان دهلران که حق مسلم آنها است را در شرکت اویکو و دیگر شرکت‌های نفتی فراهم کنند.

وی تصریح کرد: از برگزارکنندگان کنکور سراسری در شهرستان دهلران که زحمات زیادی کشیدند تشکر می‌کنیم و برای همه کنکوری‌های عزیز آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

موسوی گفت: دهلران قطب نفت و گاز در کشور است ظرفیت‌ها پتانسیل‌های این شهرستان در حوزه نفتی بر کسی پوشیده نیست، فلذا موضوع احداث هنرستان نفت و گاز و دانشکده نفت و گاز در دهلران بسیار ضروری و قابل‌پیگیری است که بحمدالله طی تماسی که با جناب آقای استاندار داشتیم که گفتند پیگیری و بررسی می‌شود و نتیجه را هم اعلام می‌کنیم.

امام‌جمعه دهلران تصریح کرد: مشکل آب روستای سمانه به برکت سفره افطاری مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در ماه مبارک رمضان، به گفته مسئولان آبفا بعد از ۲۵ سال مرتفع شده که خدا را شاکریم و از مجریان این طرح عظیم آبرسانی و عزیزان آب و فاضلاب و سپاه پاسداران تشکر می‌کنیم.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب