سرویس: اقتصادی
کد خبر: 65130
|
15:04 - 1403/02/10
نسخه چاپی

مدیرعامل آبفای ایلام:

پروژه آبرسانی ملکشاهی امسال به بهره‌برداری می‌رسد

پروژه آبرسانی ملکشاهی امسال به بهره‌برداری می‌رسد
مدیرعامل آبفای ایلام گفت: پروژه آبرسانی به ملکشاهی مشکل اعتباری ندارد و امسال شاهد بهره‌برداری این پروژه خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، محمد محمدی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل آبفای ایلام بیان کرد: یکی از مهم‌ترین خدمات زیرساختی، زیرساخت‌های آب و فاضلاب است.

مدیرعامل آبفای ایلام با تأکید بر اینکه به‌رغم تلاش‌های صورت‌گرفته، هنوز فاصله زیادی با ایده‌آل‌ها داریم، تصریح کرد: در حوزه زیرساختی و در بحث شبکه توزیع، دچار فرسودگی هستیم به‌گونه‌ای که علاوه بر پرت آب، خدمات‌رسانی را علی‌الخصوص در فصل گرما با مشکل مواجه می‌کند.

وی اظهار داشت: با پشتیبانی شرکت مهندسی آبفای کشور، حمایت‌های استاندار و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی بتوانیم مشکلات زیرساختی را مرتفع نماییم.

 محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت شرکت اشاره نمود و یادآور شد: پروژه‌ها و برنامه‌ریزی‌های خوبی در جهت خدمت‌رسانی هرچه بهتر، طراحی و در حال اجرا هستند که امیدواریم با تزریق به‌موقع اعتبارات بتوانیم شاهد افتتاح پیش از موعد آنها در راستای ارائه خدمات در خور هم استانی‌های گرامی باشیم.

 وی در خصوص پروژه آبرسانی به ملکشاهی گفت: این پروژه با حدود ۱۱ سال قدمت هنوز به بهره‌برداری نرسیده هر چند اقدامات خوبی انجام شده است از جمله خطوط انتقال، برق‌رسانی و مخازن احداث شده و در این پروژه فقط احداث تصفیه‌خانه آب مانده است که باتوجه‌به اینکه این پروژه مشکل اعتباری ندارد امسال شاهد بهره‌برداری آن خواهیم بود.

 مدیرعامل آبفای ایلام در خصوص پروژه‌های جهاد آبرسانی اظهار داشت: در سال جاری در قالب این پروژه، ۶۹ روستا تعریف شده که از این تعداد تاکنون چهار روستا تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است که با اجرای کامل این پروژه، مشکل کم‌آبی یا تنش آبی روستاها مرتفع خواهد شد.

 محمدی، سقایی زائرین اباعبدالله را افتخار مردم ایلام برشمرد و تصریح کرد: دراین‌خصوص نیازمند نگاه و اعتبارات ویژه هستیم؛ چراکه فاضلاب شهرستان مهران جوابگوی جمعیت ۳۰۰ هزارنفری در روز نخواهد بود که برای تصفیه‌خانه فاضلاب مهران نیازمند بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم.

 وی در خصوص زیرساخت‌های مسکن ملی گفت: اقدامات خاصی انجام شده اما به دلیل محدودیت منابع نیازمند اعتبارات ملی هستیم تا در اجرای این پروژه با مشکل مواجه نشویم.


انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب