سرویس: سیاسی
کد خبر: 65027
|
00:40 - 1403/02/05
نسخه چاپی

کارشناس مسائل مذهبی:

لازمهٔ تحقق شعار سال مشارکت نخبگان و جوانان است

لازمهٔ تحقق شعار سال مشارکت نخبگان و جوانان است
کارشناس مسائل مذهبی در شهرستان ملکشاهی گفت: برای تحقق شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" مشارکت تمامی آحاد مختلف جامعه علی‌الخصوص جوانان و نخبگان را می‌طلبد.

محسن بهی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار تحلیلی«ایلام بیدار» اظهار کرد: لازمهٔ تحقق شعار سال مشارکت تمام اقشار مختلف جامعه، علی‌الخصوص جوانان و نخبگان است. 

کارشناس مسائل مذهبی در ملکشاهی گفت:  نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» توسط رهبر معظم انقلاب،  نشان از توجه رهبر انقلاب در سال‌های اخیر به تولید و اقتصاد بوده که این موضوع نشانگر اهمیت تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی آحاد مردم است.

بهی افزود: در زمینه تحقق شعار سال نه‌تنها مسئولین، کارشناسان، و اقتصاددانان باید در این زمینه احساس مسئولیت کنند؛ بلکه ضروری است تمام اقشار مختلف مردم با جدیت وارد صحنه شوند. 


وی افزود: جهش تولید با مشارکت مردم زمانی به موفقیت دست پیدا می‌کند و پیروز خواهد شد که تمامی آحاد ملت پای‌کار بوده و آن زمان نتایج مثبتی دست پیدا خواهیم کرد.

وی با اشاره بر اهمیت همراهی مردم و مسئولان در تحقق شعار سال، تصریح کرد: اگر این دو قشر یعنی مسئولان و مردم با هم هماهنگ هم صدا باشند، موانع تولید به‌سرعت رفع شده و آن‌وقت اثرات مثبت را همه حس می‌کنند و رضایت همگانی شکل می‌گیرد.

 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب