سرویس: اقتصادی
کد خبر: 65182
|
19:04 - 1403/02/13
نسخه چاپی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام خبر داد:

 خسارت 3 هزارمیلیاردریالی به کشاورزان دهلرانی

 خسارت 3 هزارمیلیاردریالی به کشاورزان دهلرانی
مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام با اشاره به خسارت سه هزارمیلیاردریالی بارندگی‌های شدید و رگباری سال زراعی جاری به کشاورزان دهلران اشاره کرد و گفت: سیاست دولت گسترش بحث خدمات بیمه‌ای، به‌ویژه در حوزه کشاورزی و مسکن است و باید از این ظرفیت در راستای بیمه محصولات کشاورزی و جبران خسارت استفاده شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،مجید بگلریانشامگاه امروزدر نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات مدیریت بحران دهلران با اشاره به بارندگی‌های شدید در این شهرستان، اظهار کرد: در جریان بارندگی‌های اخیر دهلران، همه اعضای ستاد بحران به‌خوبی پای‌کار آمده و به نقش خود عمل کردند.

  مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام به خسارت سه هزارمیلیاردریالی بارندگی‌های شدید و رگباری سال زراعی جاری به کشاورزان دهلران اشاره کرد و افزود: سیاست دولت گسترش بحث خدمات بیمه‌ای، به‌ویژه در حوزه کشاورزی و مسکن است و باید از این ظرفیت در راستای بیمه محصولات کشاورزی و جبران خسارت استفاده شود.

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام با تأکید بر اینکه بحث اعطای تسهیلات به کشاورزان خسارت‌دیده پیگیری می‌شود، تصریح کرد: منازلی که در اثر بارش‌های اخیر دچار آب‌گرفتگی شده است مورد بازدید، رسیدگی و ارزیابی قرار گرفته و برآورد خسارت شود.

 بگلریان افزود: در صورت صحت‌سنجی توسط کمیته برآورد خسارت شهرستان و استان، باتوجه‌به میزان خسارات تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال جبران خسارت برای آنها پیگیری خواهد شد.

 وی بر ضرورت استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اداری، شرکت‌ها و بخش خصوصی در مواقع بحرانی تأکید کرد و گفت: در مواقع بحران باید هم‌افزایی لازم بین دستگاه‌های اجرایی وجود داشته تا به بهترین نحو بحران را مدیریت کرد.

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام در خصوص پل شهید سلطانی که در جریان بارش‌های شدید امروز در منطقه بیشه دراز دچار خسارت شده بود تأکید کرد و یادآور شد: ما آماده همکاری برای رفع مشکل هستیم.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد