سرویس: اقتصادی
کد خبر: 64933
|
10:42 - 1403/01/28
نسخه چاپی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام مطرح کرد:

خط‌کشی ۴ هزار کیلومتر راه‌های ایلام

خط‌کشی ۴ هزار کیلومتر راه‌های ایلام
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام گفت: بیش از چهار هزار کیلومتر راه‌های ایلام خط‌کشی‌شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، سید زاهدین چشمه خاور صبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام اظهار کرد: بیش از چهارهزار کیلومتر راه‌های ایلام خط‌کشی‌شده که در راستای ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات انجام شده، گامی مهم در جهت بهبود زیرساخت‌های حمل‌ونقل ایلام به شمار می‌رود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام با اشاره به اهمیت خط‌کشی و نقوش ترافیکی در جاده‌ها، افزود: این امر نقش مهمی در کاهش حوادث، تسهیل سفرهای برون‌شهری و انتقال پیام‌های اطلاعاتی، هشداری و بصری به رانندگان دارد.

 چشمه خاور عنوان کرد: اقدامات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام در خط‌کشی جاده‌ها، نشان‌دهنده تعهد این اداره کل به ارتقای ایمنی و کیفیت تردد در جاده‌های ایلام است و این اقدامات بدون شک در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای و همچنین رفاه حال زائران و مسافران عبوری از این استان مؤثر خواهد بود.

 وی با اشاره به اقدامات این اداره کل در سال گذشته یادآور شد: در این بازه زمانی نزدیک به ۴۹/۸ کیلومتر روشنایی تونل‌ها، ۱۹۵ چراغ چشمک‌زن، ۸۰ هزار و ۱۱۶ عدد نصب تابلو و علائم ایمنی انجام شده است.
 

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام ادامه داد: نصب دو هزار و ۲۰۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی، ۹ برج نوری و ۱۱۸ عدد ایمن‌سازی سر گاردریل پل و دماغه طی سال گذشته در سطح راه‌های ایلام انجام شده است.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب