سرویس: اجتماعی
کد خبر: 64924
|
00:11 - 1403/01/28
نسخه چاپی

کارشناس احتماعی:

وعده صادق درس اخلاق به دنیا بود

وعده صادق درس اخلاق به دنیا بود
کارشناس احتماعی گفت: عملیات وعده صادق یک نکته بزرگ در خود داشت و آن رعایت اصول اخلاقی بود که ایران به آن توجه داشت.

«علی‌اکبر فرهوتیان» در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ایلام بیدار در خصوص حمله به رژیم صهیونیستی اظهار کرد: این عملیات بزرگ فارغ  از موضوعات نظامی و امنیتی که داشته یک نکته بزرگ در خود داشت و آن رعایت اصول اخلاقی بود که ایران به آن توجه داشت.
این کارشناس اجتماعی افزود: برخلاف همه جنگ‌های دنیا که مردم عادی بزرگترین آسیب را از آن دیده ، ایران در این حمله علیرغم ترس مردم اسرائیل هیچ آسیبی به شهرک نشینان نرساند.
وی اظهار داشت: هدف اصلی از شلیک موشک‌ها و پرتاب پهبادها صرفا اهداف نظامی بوده و مردم بخوبی نظاره گر این ابهت ایران بوده و همین عدم آسیب به مردم عادی بزرگترین درس اخلاق برای دنیا و جنگ افروزان بود.
فرهوتیان تصریح کرد: اخلاق انسانی و جوانمردی در همه امورات نیروهای مسلح کشور یک اصل مهم بوده و بخوبی دیدیم در این حمله و با این هجم بزرگ شلیک باز آرامش مردم کشور متخاصم فراموش نشده و به همه این موارد توجه شده است.
مدرس دانشگاه ادامه داد: اقتدار نیروهای مسلح ایران در منطقه و دنیا برای همه رو شده و این حمله نیز در راستای ماده ۵۱ منشور سازمان ملل در دفاع از تمامیت ارضی کشور انجام شده و آسیب ندیدن مراکز غیرنظامی مهمترین نکته این موضوع بوده و جهان بخوبی آنرا نظاره کرد.
انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب