سرویس: اقتصادی
کد خبر: 64922
|
11:39 - 1403/01/27
نسخه چاپی

مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام:

5 هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی در ایلام مقاوم‌سازی شد

5 هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی در ایلام مقاوم‌سازی شد
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: پنج هزار و ۱۵۰ مورد مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در این استان از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون (دولت سیزدهم) انجام شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، به نقل از روابط‌عمومی بنیاد مسکن ایلام، حبیب‌الله محبی در خصوص مقاوم‌سازی منازل مسکونی اظهار کرد: مقاوم‌سازی و ساخت مسکن یکی از برنامه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که با ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت و کمک بلاعوض باعث شده است بخش عمده‌ای از مشکلات مسکن در روستاها حل شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده این بنیاد در حوزه مسکن روستایی، افزود: در این بازه زمانی (۱۴۰۰ تا کنون) اعتباری معادل ۱۴ هزار و ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب طرح نهضت ملی مسکن روستایی پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب استان اسلامی ایلام یادآور شد: این میزان اعتبار پرداختی به تعداد هشت هزار و ۲۴۸ متقاضی حادثه‌دیده از حوادث غیرمترقبه و تکمیل واحدهای نیمه‌کاره روستاییان پرداخت شده است.

محبی تأکید کرد: همچنین اعتباری معادل ۴۵۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به اقشار کم‌درآمد روستایی، خسارت‌دیدگان از حوادث غیرمترقبه روستایی و شهری و متقاضیان مناطق محروم به تعداد هزار و ۷۶۶ نفر پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: در این مدت (سال ۱۴۰۰ تا کنون) پنج هزار و ۴۶۰ تن سیمان رایگان به تعداد ۵۴۶ خانوار کم‌بضاعت روستایی و ۷۷۰ تُن میل‌گرد رایگان به تعداد ۳۸۵ خانوار کم‌بضاعت در استان تحویل شده است.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب