سرویس: اقتصادی
کد خبر: 64916
|
10:15 - 1403/01/27
نسخه چاپی

استاندار ایلام:

نظارت مستمر و اثرگذار بر بازار استان تا پایان سال تداوم داشته باشد

نظارت مستمر و اثرگذار بر بازار استان تا پایان سال تداوم داشته باشد
استاندار ایلام با بیان اینکه منافع مردم خط‌قرمز ما است، گفت: نظارت مستمر و اثرگذار بر بازار استان تا پایان سال تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، حسن بهرام‌نیا، روز دوشنبه در نشست تنظیم بازار استان ایلام، با تأکید بر بازدیدهای دوره‌ای و مستمر از سیلوهای ذخیره گندم، گفت: موضوع بهداشت داخلی و محیطی در سیلوهای ذخیره گندم بسیار مهم است که باید بازدیدهای مسئولان مربوطه به‌منظور تشدید نظارت بر سیلوها مستمر باشد.

وی با بیان اینکه نتیجه این بازدیدها به‌صورت یک گزارش به معاونت امور اقتصادی استانداری ارائه شود، افزود: نباید اختلافی بین فروش و تحویل گندم از سوی سیلوداران وجود داشته باشد که در صورت مشاهده این موضوع، باید به متخلفان برخورد شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه منافع مردم خط‌قرمز ما است، ابراز کرد: سیلوداران متخلف علاوه بر پلمب سیلوهای آنها، به مراجع قضایی نیز معرفی می‌شوند.

بهرام‌نیا گفت: یکی از دستگاه‌های نظارتی تأثیرگذار در مواد غذایی مصرفی مردم، نظارت بر کمیت و قیمت این اقلام، دستگاه تعزیرات است که نقش مهمی در عرضه کالاهای مصرفی با قیمت مصوب و جلوگیری از احتکار دارد.

وی خاطرنشان کرد: همه مدیران در هر جلسه به جایگاه حال حاضر دستگاه تحت تصدی خود اشاره و جایگاه سال گذشته و حال حاضر خود را در مقیاس ملی متناسب به شاخص‌های تعیین شده اعلام کنند و مستندات جایگاه به رسانه‌ها ارائه شود.

استاندار ایلام یادآور شد: دستگاه‌های که با نان و سفره مردم سروکار دارند باید تمام توان و ظرفیت خود را در سال جاری در راستای ارائه خدمت به مردم و تأمین و توزیع مناسب مایحتاج مردم به کار ببندند.

بهرام‌نیا با اشاره به اینکه استان ایلام در زمینه تثبیت قیمت مرغ در ایام نوروز سال جاری جزو سه استان برتر کشور بوده است، افزود: ظرفیت کشتارگاه صنعتی ایلام به حدی است که می‌تواند زمینه صادرات گوشت را در استان فراهم کند و لازم است که اداره کل پشتیبانی امور دام استان ظرف حداکثر یک ماه نسبت به فعال‌کردن این کشتارگاه اقدام کند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه استان ایلام در بحث ثبت اشتغال و راستی‌آزمایی در سامانه رصد مقام سوم کشور را دارد، گفت: کار جهادی در سال جهش تولید با مشارکت مردم این است که مدیران به‌گونه‌ای کار کنند که آثار عملکرد آنان در سفره مردم دیده شود.

وی بیان کرد: مردم باید بدانند که چه مدیری در چه جایگاهی قرار دارد و مستندات آن هم در اختیار مردم و رسانه‌ها قرار گیرد که مردم مقایسه‌ای در این زمینه باتوجه‌به مستندات داشته باشند.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب