سرویس: اقتصادی
کد خبر: 64366
|
00:11 - 1403/01/23
نسخه چاپی

فرماندار چرداول:

توجه به سرمایه‌گذاری باعث توسعه همه‌جانبه خواهد شد

توجه به سرمایه‌گذاری باعث توسعه همه‌جانبه خواهد شد
فرماندار چرداول گفت: گر بخواهیم در یک منطقه به رشد دست پیدا کرده و تحول ایجاد کنیم ما به رشد سرمایه‌گذاری نیاز داریم؛ تأمین سرمایه باعث به حرکت افتادن چرخ‌های صنعت می‌شود که باعث می‌شود تا یک صنعت پویا داشته باشیم.

علی محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: فراهم نمودن بسترهای اشتغال یک امر مهم و ضروری است که باعث می‌شود تا مشکلات مردم نیز حل شود، اگر بخواهیم در یک منطقه به رشد دست پیدا کرده و تحول ایجاد کنیم ما به رشد سرمایه‌گذاری نیاز داریم؛ تأمین سرمایه باعث به حرکت افتادن چرخ‌های صنعت می‌شود که باعث می‌شود تا یک صنعت پویا داشته باشیم.

وی افزود: شهرستان چرداول دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای است که نیازمند حمایت هستند که می‌تواند در رونق تولید و حل مشکلات مؤثر واقع شود به همین دلیل باید به رشد این استعدادها کمک کرد.

فرماندار چرداول گفت: برخی از بسترها در حوزه شهرک‌های صنعتی در شهرستان چرداول فراهم شده اما نیازمند این است با همکاری همه مشکلات زیرساخت‌ها برطرف شود.

وی رفع دغدغه‌های سرمایه گذران و مهیا نمودن بستر سرمایه‌گذاری را کارساز در رونق منطقه دانست و گفت: باید شرایطی را فراهم کنیم که باعث رشد سرمایه در منطقه شود در واقع ما باید مشوق‌های لازم برای رشد سرمایه‌گذاری داشته باشیم و فضایی را فراهم کنیم که یک سرمایه‌گذار بخواهد در یک منطقه سرمایه‌گذاری کند.

فرماندار چرداول با بیان مشکلات حوزه شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان چرداول گفت: در چند نقطه از شهرستان چرداول شهرک‌های صنعتی پیش‌بینی‌شده که یکی از آن‌ها آسمان آباد است و مردم این دیار انتظار دارند تا هرچه سریع‌تر مشکلات بخش صنعتی این بخش حل شده و صنایع در این منطقه مستقر شوند که این مورد در آبادانی این منطقه مؤثر است و تلاش داریم تا این خواسته به حق مردم را برطرف کنیم.

محمدی خاطرنشان کرد: اشتغال یکی از مهم‌ترین مطالبات مردمی است که سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف می‌تواند رهگشای این مورد مهم و ضروری باشد و فضایی را فراهم کند تا با توسعه صنایع به‌خصوص در شهرستان چرداول مسیری برای تحول ایجاد شود.

فرماندار چرداول بیان داشت: فراهم‌آوردن مشوق‌های سرمایه‌گذاری یکی از موارد مهمی است که در استان ایلام نیاز داریم تا بیشتر روی این مورد کار کنیم.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب