سرویس: سیاسی
کد خبر: 64939
|
17:12 - 1403/01/28
نسخه چاپی

امام جمعه ایلام:

تحقق عدالت جزء ارکان زندگی اجتماعی است

تحقق عدالت جزء ارکان زندگی اجتماعی است
تحقق عدالت جزء ارکان زندگی اجتماعی است و همه ما ناگزیریم برای تحقق آن تلاش کنیم و رسیدگی به‌موقع دستگاه قضایی به جرائم خودبه‌خود منجر به کاهش جرم در سطح جامعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،حجت‌الاسلام‌والمسلمین اله نور کریمی تبارعصر امروز در دیدار مسئولان قضایی ایلام ضمن تبریک ایام و تبریک پیروزی رزمندگان اسلام در مقابله با دشمن صهیونیستی اظهار داشت: موفقیت‌های دادگستری ایلام چشمگیر و شایسته تمجید و قدردانی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام گفت: تحقق عدالت جزء ارکان زندگی اجتماعی است و همه ما ناگزیریم برای تحقق آن تلاش کنیم و رسیدگی به‌موقع دستگاه قضایی به جرائم خودبه‌خود منجر به کاهش جرم در سطح جامعه می‌شود.

امام‌جمعه ایلام با تأکید بر اجرایی‌شدن شعار سال در ایلام اذعان داشت: توجه به جهش تولید با مشارکت مردم و رفع موانع آن مستلزم توجه و نظارت ویژه دستگاه قضایی بر موانع ایجاد شده و برخورد قاطع با عوامل غیرقانونی است.

کریمی تبار با اشاره به‌ضرورت مقابله با هنجارشکنی در جامعه بر اهمیت حفظ آرامش روانی مردم تأکید کرد و گفت: نقش دستگاه قضایی در برخورد با مخلان نظم و امنیت بی‌بدیل است.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و زحمات مجموعه همکاران دستگاه قضایی ایلام برای آنان در تحقق اهداف ترسیم شده در سال جدید آرزوی موفقیت کرد.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب