سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 47097
|
08:38 - 1399/06/13
نسخه چاپی

پدر شهید «حسن عرب» آسمانی شد

پدر شهید «حسن عرب» آسمانی شد
«حاج محمد عرب» ​پدر شهید «حسن عرب» روز گذشته همزمان با سالروز شهادت سید و ساجدین (ع) بعد از سال‌ها تلاش در راه اعتلای نظام اسلامی جان به جان آفرین تسلیم کرد و آسمانی شد.

به گزارشايلام بيدار،  «حاج محمد عرب» ​پدر شهید «حسن عرب» روز گذشته همزمان با سالروز شهادت سید و ساجدین (ع) بعد از سال‌ها تلاش در راه اعتلای نظام اسلامی جان به جان آفرین تسلیم کرد و آسمانی شد.

مرحوم حاج محمد عرب پیشکسوت نهضت انقلاب اسلامی بود که از دوران مبارزات علیه رژیم فعالانه وارد عرصه شد و به دلیل همین فعالیت‌ها مدتی را در اسارت رژیم زیر شکنجه قرار گرفت و تبعید شد. وی از آزادگان دوران انقلاب اسلامی است و بعد از انقلاب هم مدتی را در وزرات امور خارجه مشغول خدمت بود و بعنوان سفیر ایران در عمان در سال‌های ۶۷ تا ۷۶ فعالیت داشت.

حاج محمد عرب همچنین در سمت شهردار قم و عضو شورای شهر قم و مدتی را نیز بعنوان مشاور ارشد استانداران وقت قم به خدمت پرداخت و سرانجام روز گذشته در سن ۷۹ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.

شهید حسن عرب سال ۶۷ از طریق بسیج عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد و در هشتم اردیبهشت همان سال در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب