سرویس: اقتصادی
کد خبر: 65260
|
12:04 - 1403/02/18
نسخه چاپی

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام:

راه‌اندازی مرکز ماده (۱۶) یکی از نیازهای ضروری در ایلام است

راه‌اندازی مرکز ماده (۱۶) یکی از نیازهای ضروری در ایلام است
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: راه‌اندازی مرکز ماده (۱۶) را یکی از ضروریات مهم ایلام و یک کار ارزشمند برای کمک به جامعه است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، محمد سبحان حسنی ظهر امروز در نشست سامان‌دهی معتادان متجاهر ایلام، اظهار کرد: مسائل بهداشتی و دیگر الزامات از جمله مسائل تغذیه‌ای و استانداردهای لازم باید در مرکز ماده ۱۶ مدنظر قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام افزود: در این مرکز علاوه بحث نگهداری، درمان و بازتوانی معتادان متجاهر باید با نگاه بلندمدت برای مهارت‌آموزی و ایجاد شغل برای این افراد تدابیر لازم اتخاذ شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر شهرداری ایلام به‌عنوان دستگاه بهره‌بردار، همه دستگاه‌های زیرساختی باید همکاری لازم را برای تکمیل خدمات زیرساختی مرکز ماده (۱۶) شهر ایلام داشته باشند تا این مرکز به‌زودی راه‌اندازی شود.

حسنی تصریح کرد: مدیریت و دستگاه‌های بهره‌بردار این مرکز شهرداری ایلام بوده و بحث بهداشت و درمان با دانشگاه علوم پزشکی و حفاظت با نیروی انتظامی است.

وی بیان کرد: اعتیاد یک معضل بزرگ است و کسانی که درگیر اعتیاد هستند باید با راه‌اندازی این مرکز و مدیریت آن بتوانیم به آن‌ها کمک کنیم که در این راستا فضایی آماده شده که نیاز به تجهیز و تکمیل دارد و همه دستگاه‌های زیرساختی برای رفع نیازمندی‌های آن اعلام آمادگی کردند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام راه‌اندازی مرکز ماده (۱۶) را یکی از ضروریات مهم ایلام و یک کار ارزشمند برای کمک به جامعه ذکر کرد و گفت: هر کس در این مسیر کار کند به جامعه کمک کرده است، امیدواریم همه با این نگاه کمک کنند که این مرکز طبق زمان‌بندی تعیین شده راه‌اندازی شود.

حسنی عنوان کرد: خوشبختانه این مجموعه‌ای که برای مرکز ماده (۱۶) در نظر گرفته شده است دارای شبکه آب و برق و شبکه فاضلاب است؛ اما لازم است تجهیز شود و برآورد دقیق اعتباری برای کارهای زیرساختی و تجهیزات آن مشخص شود تا دستگاه‌ها بر اساس نیاز اعتباری کمک کنند.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب