سرویس: اقتصادی
کد خبر: 65261
|
12:44 - 1403/02/18
نسخه چاپی

مدیرکل بهزیستی ایلام:

 پرداخت تسهیلات اشتغال تا پایان خرداد تمدید شد

 پرداخت تسهیلات اشتغال تا پایان خرداد تمدید شد
 مدیرکل بهزیستی ایلام از افزایش ۴۴ درصدی اعتبار تخصیصی تسهیلات اشتغال‌زایی جامعه هدف این اداره کل طی سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن، خبر داد، گفت: پرداخت تسهیلات اشتغال به جامعه هدف توسط بانک مرکزی تا پایان خردادماه تمدید شده و همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«ایلام بیدار»،  حسین نورعلیوندظهر امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام از افزایش ۴۴ درصدی اعتبار تخصیص تسهیلات اشتغال‌زایی جامعه هدف این اداره کل طی سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن، خبر داد و گفت: سال گذشته مجموع اعتبار تخصیصی اشتغال جامعه هدف زیرپوشش دو هزار و ۳۸۲ میلیارد ریال بود که نسبت به سال ماقبل آن که میزان یک هزار و ۶۵۵ میلیارد ریال بوده، رشد داشته است.

مدیرکل بهزیستی ایلام ادامه داد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل در راستای استقلال مالی و خودکفایی جامعه هدف طی سال‌های اخیر حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان تحت پوشش است.

 وی با ذکر اینکه این تسهیلات تاکنون به یک هزار و ۳۶۴ نفر از مددجویان، افراد دارای معلولیت و بهبودیافتگان پرداخت شده است، بیان کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال به جامعه هدف توسط بانک مرکزی تا پایان خردادماه تمدید شده و همچنان ادامه دارد.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب