سرویس: اقتصادی
کد خبر: 65262
|
15:22 - 1403/02/18
نسخه چاپی

 مدیرکل کمیته امداد ایلام:

 پیش‌بینی جمع‌آوری ۲۰ میلیارد ریال زکات در دهلران

 پیش‌بینی جمع‌آوری ۲۰ میلیارد ریال زکات در دهلران
مدیرکل کمیته امداد ایلام از آغاز روند جمع‌آوری زکات غلات در شهرستان‌های جنوبی ایلام خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود که تا پایان برداشت محصولات کشاورزی بیش از ۲۰ میلیارد ریال زکات در دهلران جمع‌آوری شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،ناصر مرادی پویانیعصر امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام، اظهار کرد: حوزه زکات این نهاد با همکاری دستگاه‌های عضو شورای زکات ایلام هر ساله هم‌زمان با آغاز برداشت محصولات کشاورزی فعالیت خود را در زمینه جمع‌آوری زکات غلات کشاورزان ایلام آغاز می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد ایلام با بیان اینکه در دهلران به‌عنوان قطب کشاورزی ایلام که برداشت محصولات کشاورزی آغاز شده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود که تا پایان برداشت محصولات کشاورزی بیش از ۲۰ میلیارد ریال زکات در دهلران جمع‌آوری شود.

وی با عنوان اینکه زکات جمع‌آوری‌شده توسط این نهاد و اعضای شورای زکات در سریع‌ترین زمان ممکن بین نیازمندان توزیع می‌شود، افزود: در تازه‌ترین مورد از توزیع زکات مبلغ ۶۰ میلیارد ریال زکات فطریه بین مردم نیازمند ایلام توزیع شد.

 مرادی پویانی خاطرنشان کرد: این میزان زکات فطریه با مشارکت این نهاد و دیگر دستگاه‌های جمع‌آوری‌کننده مانند بهزیستی، سازمان زندان‌ها، مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و.... در سطح ایلام جمع‌آوری و در بین مردم نیازمند توزیع شده است.


 انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب