سرویس: اقتصادی
کد خبر: 65236
|
09:54 - 1403/02/17
نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام:

۳۲ مورد انسداد فاضلاب در ایلام رفع شد

۳۲ مورد انسداد فاضلاب در ایلام رفع شد
 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام با اشاره به اینکه گرفتگی و پس‌زدگی فاضلاب یکی از مشکلات اصلی در زمان بارندگی است، گفت: در پی بارندگی‌های اخیر و آب‌گرفتگی معابر۳۲ مورد حادثه انسداد و پس‌زدگی فاضلاب در سطح شهر ایلام رفع شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  محمد محمدیصبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام،اظهار داشت: گرفتگی و پس‌زدگی فاضلاب یکی از مشکلات اصلی در زمان بارندگی است، در واقع شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهری صرفاً برای جمع‌آوری فاضلاب خانگی طراحی و اجرا شده است.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام افزود: عدم گنجایش مناسب جداول برای هدایت آب‌های سطحی و اتصال غیرمجاز جداول به شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب باعث آب‌گرفتگی معابر و ورود رواناب‌های سطحی حاوی مواد جامد به داخل شبکه جمع‌آوری فاضلاب می‌شود و با ورود به شبکه فاضلاب موجب پس‌زدگی فاضلاب در برخی منازل و خیابان‌ها می‌شود که می‌طلبد شهرداری ایلام با بررسی و طراحی سازه‌های انتقال آب این مناطق که در بارندگی‌های شدید مشکلات عدیده‌ای برای همشهریان به وجود می‌آورد جلوگیری کند.
 
وی افزود: در پی بارندگی‌های اخیر و آب‌گرفتگی معابر باهمت و تلاش شبانه‌روزی اکیپ رفع اتفاقات فاضلاب آبفا شهرستان ایلام ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس‌زدگی فاضلاب در سطح شهر ایلام رفع شد.
 

 محمدی بیان کرد: اکیپ حوادث و اتفاقات شرکت آب و فاضلاب ایلام به‌صورت شبانه‌روز آماده ارائه خدمات و رفع حوادث احتمالی در کمترین زمان ممکن به مشترکان است، لذا در جهت تسریع در امر اطلاع‌رسانی مردم می‌توانند مشکلات خود را با مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ در میان بگذارند.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب