سرویس: اقتصادی
کد خبر: 65077
|
08:08 - 1403/02/08
نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام:

۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب برخوردار شدند

۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب برخوردار شدند
 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: با اتمام عملیات نصب انشعابات آب ۳۰۰ خانوار با جمعتی بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر از اهالی روستای سرپله شهرستان آبدانان از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، به نقل از روابط‌عمومی شرکت آب فاضلاب ایلام، محمد محمدی صبح امروز در خصوص، نصب انشعابات آب و بهره‌مندی خانوارهای روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب، اظهار کرد: با اتمام عملیات لوله‌گذاری شبکه توزیع آب این روستا به طول هفت کیلومتر، نصب انشعابات آب روستا آغاز شده که ظرف چند روز آینده به اتمام می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام افزود: این پروژه از محل پروژه‌های جهاد آبرسانی، با همکاری آبفای ایلام و با استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی سپاه ایلام در حال انجام است.

وی تصریح کرد: هم‌زمان با این اقدامات خط انتقالی به طول پنج کیلومتر برای انتقال آب از مخزن به روستا شروع که به علت وجود معارض در مسیر کار متوقف شد.

 محمدی یادآور شد: با اتمام نصب انشعابات، شبکه آب روستا به خط انتقال قدیمی وصل می‌شود که امیدوارم با رایزنی‌های صورت‌گرفته مشکل معارضین هم رفع شود.

 

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام خاطرنشان کرد: با اتمام عملیات فوق ۳۰۰ خانوار با جمعتی بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر از اهالی روستای سرپله شهرستان آبدانان از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

 محمدی با تأکید بر توسعه زیرساخت‌های آبرسانی به‌ویژه در روستاها و مناطق محروم، خاطرنشان کرد: با روی کار آمدن دولت کار و فعالیت و توجه ویژه به تأمین آب شرب پایدار برای روستاها و شهرهای دچار تنش آبی، آبفای ایلام در تلاش است با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، آب شرب سالم و پایدار تأمین و در دسترس مردم قرار گیرد.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب