سرویس: اقتصادی
کد خبر: 64834
|
09:41 - 1403/01/21
نسخه چاپی

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد:

پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان با اعمال افزایش ۲۰ درصدی

پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان با اعمال افزایش ۲۰ درصدی
معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام افزایش ۲۰ درصدی سال ۱۴۰۳ بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق ناشی از تصویب‌نامه هیئت وزیران خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  رضا فیضی نژاد صبح امروز، ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات بازنشستگان، اظهار کرد: در اجرای تصویب‌نامه ۱۴ فروردین‌ماه هیئت وزیران، برای یک میلیون و ۷۳۵ هزار نفر بازنشسته و موظفان تحت پوشش این صندوق، احکام حقوق با ضریب ۲۰درصد صادر شده است.

 معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری افزود: تصویر احکام حقوق سال ۱۴۰۳ بازنشستگان در سایت صندوق به نشانی cspf.ir بارگذاری و منتشر می‌شود که از امروز سه‌شنبه ۲۱ فروردین‌ماه قابل‌مشاهده خواهد بود.

 وی تصریح کرد: با هماهنگی سازمان برنامه‌وبودجه کشور تلاش می‌شود که این افزایش ۲۰درصد با حقوق فروردین‌ماه برای بازنشستگان پرداخت شود.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم اجرای بند یک الحاقی ماده ۲۹ قانون برنامه هفتم توسعه توسط صندوق بازنشستگی کشوری، گفت: لازمه اجرای متناسب‌سازی، به‌خصوص ماده ۲۹ قانون برنامه، «تهیه آیین‌نامه و تعیین سازوکار اجرایی آن توسط سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه‌وبودجه» و ابلاغ آن به صندوق بازنشستگی کشوری است.

 وی یادآور شد: تهیه و تدوین پیش‌نویس آیین‌نامه مربوط به اجرای متناسب‌سازی در برنامه هفتم توسعه، با محوریت سازمان اداری استخدامی و مشارکت سایر دستگاه‌های مرتبط در مرحله ویرایش نهایی است.

  معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: پس از ابلاغ آیین‌نامه و دستورالعمل اجرایی مربوط به صندوق بازنشستگی کشوری، متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان صندوق از تاریخ اجرای مقرر در قانون مورد اشاره در بالا، اعمال و احکام مربوطه نیز صادر خواهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب