سرویس: اقتصادی
کد خبر: 64833
|
10:02 - 1403/01/21
نسخه چاپی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام:

۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی در ایلام نصب شده است

۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی در ایلام نصب شده است
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام گفت: طی سال گذشته در سطح راه‌های ایلام دو هزار و ۲۰۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی نصب شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  سیدزاهدین چشمه خاور صبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام، اظهار کرد: خط‌کشی و نقوش ترافیکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای است که در کاهش حوادث، تسهیل سفرهای برون‌شهری و انتقال پیام‌های اطلاعاتی، هشداری و بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم و ارزنده‌ای دارد.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام با اشاره به اقدامات این اداره کل در سال گذشته یادآور شد: در این بازه زمانی نزدیک به ۴۹/۸ کیلومتر روشنایی تونل‌ها، ۱۹۵ چشمک‌زن، ۸۰ هزار و ۱۱۶ عدد نصب تابلو و علائم ایمنی انجام شده است.

وی یادآور شد: نصب دو هزار و ۲۰۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی، ۹ برج نوری و ۱۱۸ عدد ایمن‌سازی سر گاردریل پل و دماغه طی سال گذشته در سطح راه‌های ایلام انجام شده است.

 چشمه خاور بیان کرد: عملیات اجرایی یک هزار و ۸۹۶ تن لکه‌گیری راه‌ها و ۲۳۷ کیلومتر درزگیری از دیگر اقدامات در حوزه راه‌های ایلام بوده است.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام اضافه کرد: راه‌های ارتباطی شهرستان ایلام به‌عنوان مرکز استان به دلیل تردد زائران عتبات‌عالیات و کنگره عظیم اربعین از اهمیت خاصی برخوردار است و در برخی از ایام سال از راه‌های پرترافیک محسوب می‌شود که این امر اهمیت راه‌ها را افزایش داده و موقعیت خاصی را از نظر وضعیت حمل‌ونقل جاده‌ای پدید آورده است.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب