سرویس: اقتصادی
کد خبر: 64484
|
08:02 - 1402/12/28
نسخه چاپی

مدیرکل ثبت‌احوال ایلام:

۳۵ هزار جلد شناسنامه در ایلام صادر شده است

۳۵ هزار جلد شناسنامه در ایلام صادر شده است
مدیرکل ثبت‌احوال ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان دی‌ماه تعداد ۳۵ هزار جلد شناسنامه مکانیزه در ایلام صادر شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  نجم‌الدین خسروی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان دی‌ماه، تعداد ۶ هزار و ۴۷۷ مورد ولادت در ایلام به ثبت رسیده است، اظهار کرد: از این تعداد سه هزار و ۳۵۴ واقعه تولد پسر و سه هزار و ۱۲۳ واقعه تولد دختر بوده است.

مدیرکل ثبت‌احوال ایلام افزود: تعداد ولادت‌های شهری از این مقدار چهارهزار و ۵۶۷ مورد و ولادت‌های روستایی یک هزار و ۹۱۰ واقعه بوده است.

وی ادامه داد: به طور میانگین ماهانه تعداد ۵۸۸ مورد و شبانه‌روز حدود ۲۰ مورد ولادت به ثبت رسیده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: همچنین از این میزان ولادت تعداد ۳۱۳ مورد چندقلوزایی شامل ۱۵۲ مورد دوقلو و سه مورد سه‌قلو زایی ثبت شده است.

 

 خسروی عنوان کرد: در مدت یاد شده تعداد دو هزار و ۳۹۳ واقعه فوت در ایلام رخ‌داده که از این میزان یک‌هزار و ۶۰۸ مورد شهری و ۷۸۵ مورد روستایی بوده است.

 وی به آمار ازدواج در ایلام نیز در این مدت اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان دی‌ماه تعداد سه هزار و ۴۵۹ واقعه ازدواج شامل دو هزار ۸۱۳ مورد در شهری و ۶۴۶ مورد روستایی به ثبت رسیده که به طور میانگین در هر ماه تعداد ۳۱۴ و در شبانه‌روز ۱۱ مورد ازدواج انجام‌گرفته است.

 مدیرکل ثبت‌احوال ایلام تصریح کرد: در این مدت در ایلامدر ایلام تعداد ۳۵ هزار جلد شناسنامه مکانیزه صادر شده است.

 خسروی گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات اداره کل ثبت‌احوال ایلام در سال جاری ثبت درخواست ۲۷ هزار قطعه کارت هوشمند ملی انجام شده است.

 وی خاطرنشان کرد: در ۱۱ ماه ابتدای سال جاری تعداد ۱۹ هزار کارت هوشمند ملی تحویل متقاضیان داده شده است.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب