سرویس: اقتصادی
کد خبر: 64479
|
00:26 - 1402/12/29
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام خبر داد:

توزیع ۶۷ هزار پُرس غذای گرم در بین مددجویان ایلامی

توزیع ۶۷ هزار پُرس غذای گرم در بین مددجویان ایلامی
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: با مشارکت بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین (ع) و کمیته امداد امام خمینی (ره) تعداد ۶۷ هزار پُرس غذای گرم در شب‌های قدر در بین مددجویان کمیته امداد توزیع خواهد شد.

سردار جمال شاکرمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: در راستای نهضت کمک مؤمنانه و ترویج سنت حسنه اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان طرح اطعام مهدوی (عج) با مشارکت بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین (ع) و کمیته امداد امام خمینی (ره) اجرا می‌شود و تعداد ۶۷ هزار پُرس غذای گرم در شب‌های قدر در بین مددجویان کمیته امداد توزیع خواهد شد.

وی افزود: در طرح اطعام مهدوی (عج) گروه‌های جهادی بسیج با برپایی ۱۵۰ آشپزخانه خانگی کار طبخ غذای گرم را بر عهده داشته و آن را برای توزیع در اختیار کمیته امداد قرار خواهند داد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: طرح اطعام مهدوی یک سنت حسنه است که هرساله باید باکیفیت بهتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود و در این باره تمام امکانات را به کار خواهیم بست.

وی یادآور شد: باید همواره به اقشار ضعیف جامعه توجه ویژه داشت و این طرح می‌تواند بار دیگر فرهنگ اسلامی و کمک به هم نوع را به نمایش بگذارد؛ درصورتی‌که این از ویژگی‌های دین اسلامی که باید به هم نوع توجه ویژه داشت درحالی‌که مدعیان حقوق بشر در غرب با حمایت رژیم صهیونیستی جنایت‌های بی‌شماری علیه بشریت انجام داده و انسان‌های بی‌گناه را به خاک و خون کشیده‌اند.

شاکرمی گفت: باید توجه داشت که امروز در جایگاهی هستیم که نیاز داریم تا دست در دست هم داده و علاوه بر آبادانی میهن از اقشار ضعیف جامعه حمایت کنیم، فرهنگ اسلامی ما همواره در خصوص کمک به هم نوع و انسان‌هایی که توانایی تأمین مخارج زندگی خود را ندارند سفارش ویژه‌ای داشته است درحالی‌که دشمن با تبلیغات رسانه‌ای سعی در وارونه جلوه‌دادن این حقیقت می‌کند.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب