سرویس: استان ایلام
کد خبر: 64473
|
13:18 - 1402/12/27
نسخه چاپی

مدیرکل زندان‌های ایلام:

۲۲ زندانی ایلامی به آغوش خانواده بازگشتند

۲۲ زندانی ایلامی به آغوش خانواده بازگشتند
مدیرکل زندان‌های ایلام گفت: ۲۲ زندانی ایلامی با همکاری ستاد دیه و ارفاقات قانونی از زندان آزاد، و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،   جمشید اسکندری ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام در آیین آستانه سال نو گفت: ۲۲ زندانی ایلامی با همکاری ستاد دیه و ارفاقات قانونی از زندان آزاد شدند.

مدیرکل زندان‌های ایلام بیان کرد: آمار آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با کمک خیرین و ستاد دیه ایلام نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است و ۱۵۵ زندانی جرایم غیرعمد در سال جاری به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.


اسکندری از تعامل مطلوب مراجع قضایی و بازدیدهای مستمر قضات از زندان‌ها تقدیر کرد و افزود: در این مراسم با همکاری مراجع قضایی و اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان واجد شرایط، ۱۳ زندانی از زندان آزاد شدند و سال نو را در کنار خانواده‌های خود آغاز می‌کنند.


 وی تأکید کرد: استفاده از ظرفیت خیرین و کمک‌های آنان، تلاش مددکاران اجتماعی و همچنین اعطای تسهیلات قضایی به زندانیان واجد شرایط زمینه آزادی زندانیان را فراهم می‌کند.

اسکندری بیان کرد: توانمندسازی زندانیان و کاهش آسیب‌های اجتماعی خانواده‌های آنان از جمله برنامه‌های محوری این اداره کل بوده و سرکشی از خانواده‌های زندانیان نیازمند به همراه مسئولان و مراجع قضایی به‌صورت مستمر انجام می‌شود.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب