سرویس: سیاسی
کد خبر: 64471
|
12:04 - 1402/12/27
نسخه چاپی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام:

جلسات خانگی قرآن یکی از اولویت‌های جبهه فرهنگی است

جلسات خانگی قرآن یکی از اولویت‌های جبهه فرهنگی است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای گسترش و توسعه جلسات خانگی قرآن کریم، گفت: در راستای نهادینه کردن جلسات خانگی قرآن در بین خانواده‌های ایلامی یکی از اولویت‌های مهم جبهه فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، علی هوشمند صبح امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی ایلام با اشاره به فضای معنوی، برنامه‌ها و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی ایلام در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز، اظهار کرد: باتوجه‌به هم‌زمانی ماه مبارک رمضان و نوروز، برنامه‌ها و فعالیت‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که هم شئونات اسلامی و حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود و هم زمینه‌های ایجاد شور و نشاط در جامعه فراهم شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام در ادامه تصریح کرد: باهمت و حمایت استانداری ایلام، قرارگاه رسانه‌ای انتخابات ایلام در راستای حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی و پاسخگویی به شبهات انتخاباتی دایر شد که نقش مهمی در راستای حضور مردم در انتخاب داشت.

 وی در ادامه از راه‌اندازی دبیرخانه دائمی زبان کردی ایلامی در ایلام خبر داد و گفت: این دبیرخانه با حضور اساتید برجسته استان در حوزه زبان و ادبیات کردی و با محوریت همه گویش‌ها و لهجه‌های استان در راستای حفظ و صیانت از زبان کردی ایلامی راه‌اندازی شده است.

 دبیر جبهه انقلاب‌فرهنگی ایلام در این نشست با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای گسترش و توسعه جلسات خانگی قرآن کریم، اظهار کرد: در راستای نهادینه کردن جلسات خانگی قرآن در بین خانواده‌های ایلامی یکی از اولویت‌های مهم جبهه فرهنگی است.

 وی با بیان اینکه توسعه و ترویج جلسات خانگی قرآن کریم از برنامه‌هایی است که می‌تواند در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان مؤثر باشد، ابراز کرد: ارتباط و انس با قرآن کریم در جامعه زمینه‌ساز مصونیت در برابر آسیب‌های اجتماعی و توسعه و ترویج ارزش‌های دینی و اسلامی است.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب