سرویس: اقتصادی
کد خبر: 64419
|
00:32 - 1402/12/24
نسخه چاپی

فرماندار چرداول:

پذیرای زائرین عتبات‌عالیات و مهمان نوروز هستیم

پذیرای زائرین عتبات‌عالیات و مهمان نوروز هستیم
فرماندار چرداول گفت: با اقدامات صورت‌گرفته پذیرای زائرین عتبات‌عالیات و مهمان نوروز هستیم و دراین‌خصوص همچنین نظارت‌ها را تقویت کرده و شان ماه رمضان هم باید رعایت شود.

علی محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: باتوجه‌به تقارن ماه مبارک رمضان و تعطیلات فرخنده نوروز قطعاً مهمانان بیشتری برای زیارت عتبات‌عالیات و تردد از این مسیر و مسافرت به این شهرستان سفر می‌نمایند که نیاز است مسئولین مربوطه با همکاری و تعامل و با سعه‌صدر و گشاده‌رویی با مسافرین و مردم در تعامل باشند تا فرهنگ ناب این دیار را بار دیگر به نمایش بگذارند.

وی افزود: در این روزها که ماه رمضان با عید نوروز تقارن پیدا کرده که یک فضایی ویژه به این ایام داده است و ضرورت دارد تا با همکاری همه مسئولین خدمت‌رسانی مناسبی به گردشگران و زائران عتبات‌عالیات داشته باشیم.

فرماندار چرداول گفت: شهرستان چرداول از جمله شهرستان‌های استان ایلام است که دارای ظرفیت‌هایی ویژه برای جذب گردشگران است که دراین‌خصوص تمهیدات ویژه‌ای صورت‌گرفته است.

وی بیان داشت: با اقدامات صورت‌گرفته پذیرای زائرین عتبات‌عالیات و مهمان نوروز هستیم و دراین‌خصوص همچنین نظارت‌ها را تقویت کرده و شان ماه رمضان هم باید رعایت شود.

محمدی بیان داشت: شهرستان چرداول با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی آماده پذیرایی از گردشگران با رعایت شئونات ماه رمضان است و همچنین از ظرفیت اماکن اقامتی، مساجد و مدارس برای اسکان گردشگران استفاده شده است.

فرماندار چرداول تصریح کرد: طی سال گذشته تلاش شده تا وضعیت راه‌ها و همچنین امکانات زیرساختی در شهرستان چرداول تقویت شده تا مشکلی در خدمت‌رسانی به مهمانان نوروزی نداشته باشیم.

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب