سرویس: سیاسی
کد خبر: 64344
|
12:08 - 1402/12/19
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:

نام آبدانان در شاخ شمیران جاودانه شد

نام آبدانان در شاخ شمیران جاودانه شد
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: رشادت رزمندگان همیشه پیروز لشکر امیرالمؤمنین (ع) و گردان ۵۰۲ امام حسین (ع) و مردم آبدانان برای همیشه بر بلندای شاخ شمیران جاودانه است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، سردار جمال شاکرمی صبح امروز (۱۸ اسفندماه) در یادواره شهدای گردان ۵۰۲ امام حسین (ع) و ۲۲۰ شهید شهرستان آبدانان که در آبدانان برگزار شد، گفت: مردم شریف آبدانان در بزنگاه‌های تاریخی کشور و انقلاب همیشه پای‌کار بوده و این مهم در دوران ۸ سال دفاع مقدس به‌خوبی مشهود بود. 
 
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام بیان کرد: این شهرستان بزرگ بعد از دفاع مقدس در حوزه علم نیز حرفی برای گفتن داشته و دانشمند شهید هسته‌ای کشور شهید رضایی‌نژاد نمونه‌ای بود که دشمن تاب آنرا نداشت.

وی یادآور شد: با شهادت شهید داریوش رضایی‌نژاد نام آبدانان برای همیشه بر سینه ایران اسلامی حک شد.

شاکرمی تصریح کرد: مردم ایثارگر با مأیوس کردن نقشه شوم دشمنان با این تجمع عظیم این پیام را مخابره کردند که آبدانان همیشه تاریخ مظهر از خودگذشتگی و مردانگی بوده و هیچگاه از آرمان‌های انقلاب و شهدا دست نخواهند کشید. 

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام افزود: دشمنان سیگنال اقدامات انقلابی مردم آبدانان را دریافت کرده و هیچگاه جرئت دست‌درازی را نخواهد داشت. 

وی گفت: مسئولین نیز باید به‌خوبی پیام این مردم را دریافت کنند و با حل مشکلات منطقه اعم از بیکاری و زیرساخت‌ها، بیش از گذشته در خدمتگزاری این مردمان بزرگ باشند.

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام در پایان اظهار کرد: رشادت رزمندگان همیشه پیروز لشکر امیرالمؤمنین (ع) و گردان ۵۰۲ امام حسین (ع) برای همیشه بر بلندای شاخ شمیران جاودانه است. مردم آبدانان در عملیات والفجر ۱۰ و آزادسازی ارتفاعات شاخ شمیران با تقدیم ۱۷ جوان رعنا نقش مهم و پررنگی در حماسه عظیم داشتند.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب