سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 45633
|
07:02 - 1399/04/17
نسخه چاپی

ایلام بیدار گزارش می دهد؛

گروههای جهادی بسیج ملکشاهی پیشقدم مبارزه با کرونا

گروههای جهادی بسیج ملکشاهی پیشقدم مبارزه با کرونا
گروههای جهادی بسیج ملکشاهی جهت مبارزه با کرونا پیشقدم هستند و عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر توسط گروههای جهادی همچنان ادامه دارد.

به گزارشايلام بيدار، ویروس کرونا به بیشتر کشورها از جمله ایران سرایت کرد و سلامتی مردم را هدف قرار داد، مدافعان سلامت با ایثار و از خودگذشتگی سینه سپر کردند تا بلاگردان مردم شوند، آنها با تلاش شبانه روزی و دوری از کانون خانواده، تمام هم و غم خود را بر این گذاشته که التیامی برای درد بیماران شوند و سلامتی را به آنها برگردانند.

اما در جبهه دیگر جهادگران و بسیجیان نیز میدان دار مبارزه با کرونا شدند تا با اقدامات جهادی خود باری از دوش مدافعان سلامت بردارند و خطر این ویروس را از مردم دور کنند.

در پی شیوع این ویروس منحوس و  ابتلای عده‌ای از مردم به این بیماری، جهادگران شهرستان ملکشاهی نیز در تلاش‌اند تا با ضد عفونی و گندزدایی، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی یاریگر مردم باشند.

 

 

ضدعفونی و گندزدایی معابر شهرستان توسط گروههای جهادی بسیج

 

سرهنگ پاسدار "رسول مرادیانی"، فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار در ملکشاهی گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا ویروس در سطح شهرستان ملکشاهی عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر توسط گروههای جهادی بسیج در سطح شهرستان انجام شد.

 

وی اظهار کرد: در این عملیات گروههای جهادی بسیج به گندزدایی و ضدعفونی محله های مختلف سطح شهر، روستاها و معابر عمومی پرداختند.

 

مرادیانی افزود: اخیرا نیز روستای قلعه جوق توسط گروههای جهادی بسیج گندزدایی و ضدعفونی شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی گفت: از تمام توان و ظرفیت سپاه و بسیج برای مقابله با شیوع بیماری کرونا ویروس در شهرستان استفاده خواهد شد.

 

وی در پایان گفت: سپاه پاسداران به عنوان پیش قدم و پیش قراول فرامین مقام معظم رهبری و در راستای عمل به فرمایش حضرت آقا در بحث رزمایش مساوات و کمک های مومنانه در اجرایی نمودن فرمان ایشان وارد عمل شد و در سه مرحله بسته های معیشتی در بین آسیب دیدگان از کرونا ویروس در شهرستان ملکشاهی توزیع گردید.

 

 

 

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب