ایلام بیدار07:02 - 1399/04/17
ایلام بیدار گزارش می دهد؛

گروههای جهادی بسیج ملکشاهی پیشقدم مبارزه با کرونا

گروههای جهادی بسیج ملکشاهی جهت مبارزه با کرونا پیشقدم هستند و عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر توسط گروههای جهادی همچنان ادامه دارد.

به گزارشايلام بيدار، ویروس کرونا به بیشتر کشورها از جمله ایران سرایت کرد و سلامتی مردم را هدف قرار داد، مدافعان سلامت با ایثار و از خودگذشتگی سینه سپر کردند تا بلاگردان مردم شوند، آنها با تلاش شبانه روزی و دوری از کانون خانواده، تمام هم و غم خود را بر این گذاشته که التیامی برای درد بیماران شوند و سلامتی را به آنها برگردانند.

اما در جبهه دیگر جهادگران و بسیجیان نیز میدان دار مبارزه با کرونا شدند تا با اقدامات جهادی خود باری از دوش مدافعان سلامت بردارند و خطر این ویروس را از مردم دور کنند.

در پی شیوع این ویروس منحوس و  ابتلای عده‌ای از مردم به این بیماری، جهادگران شهرستان ملکشاهی نیز در تلاش‌اند تا با ضد عفونی و گندزدایی، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی یاریگر مردم باشند.

 

 

ضدعفونی و گندزدایی معابر شهرستان توسط گروههای جهادی بسیج

 

سرهنگ پاسدار "رسول مرادیانی"، فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار در ملکشاهی گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا ویروس در سطح شهرستان ملکشاهی عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر توسط گروههای جهادی بسیج در سطح شهرستان انجام شد.

 

وی اظهار کرد: در این عملیات گروههای جهادی بسیج به گندزدایی و ضدعفونی محله های مختلف سطح شهر، روستاها و معابر عمومی پرداختند.

 

مرادیانی افزود: اخیرا نیز روستای قلعه جوق توسط گروههای جهادی بسیج گندزدایی و ضدعفونی شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی گفت: از تمام توان و ظرفیت سپاه و بسیج برای مقابله با شیوع بیماری کرونا ویروس در شهرستان استفاده خواهد شد.

 

وی در پایان گفت: سپاه پاسداران به عنوان پیش قدم و پیش قراول فرامین مقام معظم رهبری و در راستای عمل به فرمایش حضرت آقا در بحث رزمایش مساوات و کمک های مومنانه در اجرایی نمودن فرمان ایشان وارد عمل شد و در سه مرحله بسته های معیشتی در بین آسیب دیدگان از کرونا ویروس در شهرستان ملکشاهی توزیع گردید.

 

 

 

انتهای پیام/ک