سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35149
|
08:15 - 1397/10/25
نسخه چاپی

واکنش امام جمعه موقت ایوان به سخنان نماینده ایلام:

ائمه جمعه مطالبات مردم را بیان می کنند/ بدنبال سرپوش گذاشتن بر عملکرد ضعیف خود نباشید

ائمه جمعه مطالبات مردم را بیان می کنند/ بدنبال سرپوش گذاشتن بر عملکرد ضعیف خود نباشید
امام جمعه اویان گفت: ائمه جمعه هم اکنون از تریبونی که متعلق به مردم است و همان وعده های شما را مطالبه می کنند و شما باید پاسخگو باشید.

به گزارشايلام بيدار، در پی اظهارات چند روز گذشته "جلال میرزایی"، نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی درخصوص ائمه جمعه و تربیون نماز جمعه، امام جمعه موقت ایوان به این اظهارات نماینده واکنش نشان داد.

حجت الاسلام علی احمدیان امام جمعه موقت ایوان در این باره گفت: عده ای با مطرح کردن موضوعاتی خلاف واقع تحت عنوان اینکه ائمه جمعه توقع مردم را بالا می برندبدنبال سرپوش گذاشتن برعملکرد ضعیف خود هستند .

حجت الاسلام احمدیان گفت: شما در دوران انتخابات سال گذشته وعده حل همه مشکلات رابه مردم دادید؛. ائمه جمعه هم اکنون از تریبونی که متعلق به مردم است و همان وعده های شما را مطالبه می کنند و شما باید پاسخگو باشید.

امام جمعه موقت ایوان با اشاره به  اینکه مردم ولی نعمت و صاحب انقلاب هستند ودر تمام ادوار پای آرمانهای انقلاب و نظام ایستاده اند افزود : برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بجای پاک کردن صورت مسئله بایستی به دنبال انجام وظایف محوله خود در مجلس باشند و  سعی در پاسخگویی به مطالبات بحق  مردم به عنوان یک تکلیف شرعی وقانونی  را داشته باشند.

وی در پایان گفت: ساده زیستی از خصایص یک مسئول است که باید این امر در بین مسئولان ترویج داده شود و نباید مسئولی که منش ساده زیستی دارد را زیر سوال برد.

 

انتهای پیام/س

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب