سرویس: سیاسی
کد خبر: 65278
|
09:18 - 1403/02/19
نسخه چاپی

دادستان عمومی و انقلاب دهلران:

اراضی ملی مصداق حقوق عامه است

اراضی ملی مصداق حقوق عامه است
دادستان عمومی و انقلاب دهلران بااهمیت به اینکه اراضی اراضی ملی مصداق حقوق عامه است، گفت: این دادستانی برای حمایت از منافع متعلق به عموم مردم با متخلفان و متصرفان برخورد قاطع دارد و هیچ اغماضی در این زمینه نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،بهنام تیرافکنصبح امروز در دیدار با سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دهلران، با بیان اینکه اراضی ملی در ردیف حقوق عامه محسوب می‌شود، اظهار کرد: این دادستانی برای حمایت از منافع متعلق به عموم مردم با متخلفان و متصرفان برخورد قاطع دارد و هیچ اغماضی در این زمینه نخواهد داشت.

 دادستان عمومی و انقلاب دهلران با بیان اینکه مجموعه دادسرا دهلران به‌صورت ویژه به پرونده‌های عرصه‌های ملی رسیدگی و با متخلفان مصالحه نخواهد داشت، ابراز کرد: دستگاه قضا در بحث حفاظت و صیانت از اراضی ملی در کنار منابع طبیعی و دستگاه‌های دولتی است.

 تیرافکن افزود: این دادستانی دررابطه‌با موضوع صیانت از بیت‌المال و برخورد بازدارنده با متجاوزین عرصه‌های ملی اهتمام ویژه دارد.

 وی ادامه داد: باتوجه‌به فرارسیدن فصل گرما و در راستای جلوگیری از آتش‌سوزی‌های احتمالی، همه دستگاه‌های عضو ستاد باید با منابع طبیعی دهلران همکاری لازم را داشته باشند.

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بر لزوم پیشگیری از آتش‌سوزی در عرصه‌های طبیعی دهلران تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان با منابع طبیعی در این زمینه همکاری کنند.

 سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهلران در این دیدار، اظهار کرد: یگان حفاظت دهلران به‌صورت شبانه‌روزی در سطح عرصه‌های ملی گشت‌زنی می‌کند.

انتهای خبر/م


 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب