سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34761
|
09:49 - 1397/09/20
نسخه چاپی

یادداشت؛

دادستانی که "داد" می ستاند

دادستانی که "داد" می ستاند
جناب آقای دادستان تاکنون اقدامات شایانی توسط جنابعالی در برخورد با بر هم زدگان نظم عمومی جامعه صورت گرفته است، اما هنوز مشکلاتی نگران کننده وجود دارد.

عباس خزلی::حضرت علی(ع) به مالک اشتر؛ ای مالک << میان مردم، برترین فرد نزد خود را برای قضاوت انتخاب کن؛ کسانی که مراجعة فراوان، آنها را به ستوه نیاورد و برخورد مخالفان با یکدیگر، او را خشمناک نسازد؛ در اشتباهاتش پافشاری نکند و بازگشت به حق پس از آگاهی، برای او دشوار نباشد؛ طمع را از دل ریشه‌کن کند و در شناخت مطالب به تحقیقی اندک رضایت ندهد؛ در شبهه‌ها از همه بااحتیاط‌تر عمل کند و در یافتن دلیل، اصرار او از همه بیشتر باشد؛ از مراجعه پیاپی شاکیان خسته نشود؛ در کشف امور از همه شکیباتر و پس از آشکار شدن حقیقت، در فصل خصومت از همه برنده‌تر باشد؛ کسی که ستایش فراوان، او را فریب ندهد و چرب‌زبانی، او را منحرف نسازد و چنین کسانی بسیار اندکند».

گپی دوستانه با دادستان ایلام؛ سالهاست که مردم استان تا حدود زیادی امیدشان نسبت به قوه قضاییه کمرنگ شده و روز به روز این نا امیدی مردم بیشتر به چشم می آمد، اما بقول معروف از این ستون به آن ستون الفرج، با انتصاب دادستان جدید ایلام بارقه امید در دل مردم استان درخشید و منتظر اقدامات ملموس سکاندار دادستان بودند.

در همان آغازین روزهای تصدی با اقدامات در خور و قضاوت صحیح محیط های آلوده را رصد و برای متخلفین نا امن شد. همچنین، ورود خردمندانه در مبارزه با بی عدالتی در برخی دوائردولتی، مبارزه با اخلالگران معیشت مردم وناهنجاری های اجتماعی که مدتهاست مردم را آزار می داد و کوتاه کردن دست نابکاران درامنیت جامعه مردم را به آرامش و امنیت خاطر مطمئن کردید.

جناب آقای دادستان تاکنون اقدامات شایانی توسط جنابعالی در برخورد با بر هم زدگان نظم عمومی جامعه صورت گرفته است، اما هنوز مشکلاتی نگران کننده وجود دارد، بارها مشاهده شده است، سارقانی که پس از دهها فقره سرقت ازمنازل مردم دستگیر شده و پس از گذراندن دادسرا ودادگاه به لطف پولهای کلانی که به موکلین میدهند و ترحم برخی قضات خیلی زود تبرئه شده ومحض بیرون رفتن از در سالن محکمه ، مجددا به خلاف خود ادامه می دهند و بی رحمانه از دیوار مردم بالا رفته و به اعمال زشت خود ادامه می دهند.

جناب آقای خسروی زاد مردم استان انتظار دارند بعنوان مدعی العموم در پروسه نامیمون، لابیگریهای همه جانبه و بزرگ اداری ، استخدامهای غیر قانونی برای نزدیکان خود وانتصابات معامله ای که موجب تضیع حقوق و نادیده گرفتن جوانان و متخصصان شغلی تحصیلکرده می شود ورود کرده و متخلفین که با چنگ زدن به موارد غیر قانونی عدالت را خدشه دار می کنند مورد تحقیق و بررسی قرار دهید و به سواستفاده کنندگان از مقام و موقعیت خود را تذکر داده و مطابق قانون جزایی به آنان بر خورد کنید.

مردم استان من سالها در جنگ و دفاع از کیان و نظام جمهوری اسلامی رنجها تحمل کرده وعزیزانشان جان داده اند، بنابراین حقی بزرگ در ایجاد امنیت بر صاحب منصبان دارند. این را هم می دانیم که سیاسیون صاحب منصب استان وکسانیکه منافعشان به خطر افتاده ممکن است به مزاج شان خوش نیاید و سنگ اندازی کنند ولی بدانید در برخورد با متخلفین ارازل ودا خواهی حقوق مردم اول خدا و بعد مردم پشتیبان شما خواهند بود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب