سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34115
|
07:51 - 1397/07/11
نسخه چاپی

در پشت پرده NGL 3100چه می گذرد؟

نبش قبری که کالبد شکافی آن همچنان ادامه دارد

نبش قبری که کالبد شکافی آن همچنان ادامه دارد
پروژه NGL 3100 دهلران مسیری را می پیماید که مسئولان از افشای آن توسط خبرنگاران ترس دارند و نمی گذارند افشا شود.

به گزارشايلام بيدار، به طور پیش فرض اگر اجرای یک پروژه در مسیر درست باشد باعث رونق اقتصادی در آن منطقه و پیشرفت آن نشاط اجتماعی را نیز در بر خواهد داشت. 

متاسفانه در دهلران برخی پروژه ها در حال پیشرفت هستند اما مسیر درست پیموده نمی شود و مسئولان شهرستان نیز با ترفند قدیمی "شتر دیدی، ندیدی" و باچسب پرقدرت "1،2،3" دهان خود را بسته تا این مسیر غلط تا انتها به راه خود ادامه دهد.
نکته جالب این است که رسانه ها از همان ابتدا مشکلات و راه غلط رفته را دیده و بارها به مسئولان گوشزد نموده اند و حتی به مردم اطلاع رسانی کرده اند اما قلم رسانه ها گویا برای مسئولان محکم تر از سنگ پای قزوین نیست.
یکی از این پروژه ها که می توند یا بهتر بگوییم می توانست هم در رونق اقتصادی شهرستان دهلران کمک فراوانی باشد و هم با استخدام جوانان ای دیار باعث ایجاد نشاط اجتمای بشود پروژه بزرگ NGL 3100  است.
 
نبش قبری که کالبد شکافی آن همچنان ادامه دارد
 
پایگاه تحلیلی خبری نسیم دهلران از همان ابتدای فعالیت این پروژه بارها با انتشار گزارشهایی، به مسئولان شهرستان و استان گوشزد و به مردم اطلاع رسانی نموده است که در ذیل برخی از آن گزارش ها به نمایش می گذاریم.
 
برای دیدن گزارش ها بر روی عنوان کلیک نمایید.
 
البته برای تک تک این گزارش های انتقادی اصحاب رسانه دهلران از سوی مسئولان اجرایی شهرستان مواخذه شده و همواره مسئولان گفته اند که این گزارش ها عین واقعیت نیست و شما فقط دارید تلاش های فراوان ما مسئولان را بی ثمر جلوه می دهید.
چند ماهی است که دیگر تب درخواست مردم دهلران برای استخدام در NGL 3100 خوابیده است، چراکه در شبکه های اجتماعی موبایلی از استخدام فراوان غیر بومی ها در این شرکت بسیار نوشته شده است و مردم دهلران دیگر بر این باور رسیده اند که جای آنها در این پروژه نیست.
اصحاب رسانه شهرستان دهلران برای تنویر افکار عمومی بارها درخواست داده اند که از این پروژه و دیگر پروژه های فعال بازدید کنند که هنوز این امر تاکنون محقق نشده است و مشخص نیست به چه دلایلی این درخواست عملی نمی شود!؟
بر اساس این گزارش، دیروز (9 مهرماه)  معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام به اتفاق فرمانداردهلران و مدیران کل پخش فراورده های نفتی، ارتباطات و فن آوری اطلاعات، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مخابرات، شهرک های صنعتی، فنی و حرفه ای، پارک علم و فن آوری، صنعت، معدن و تجارت، شرکت نفت و آب منطقه ای استان از  ان جی ال ۳۱۰۰ دهلران بازدید نمودند.
این درحالی است که اصحاب رسانه در این بازدید دعوت نشدند آنچه می توان از این بازدید نیمه محرمانه فهمید این است که شایعاتی چون استخدام نور چشمی های نماینده های خوزستانی و... در ان جی ال 3100 گویا حقیقت دارد.
ترس از افشا شدن یک خبر توسط خبرنگاران
صندلی می شکند، میزها نو می شوند و اسم هایی که بر سر صندلی ها می نشینند تغییر می کنند، پس آنچه می ماند یادی است که مردم از مسئولان در ذهن خود خواهند داشت. کاش مسئولانی که رفته اند و یا می روند روزی برگردند و و از توشه ای که برای دنیای مردم و و آخرت خود ساخته اند بازدید کنند.
اگر پروژه ای مسیر درست می رود و بازدید از آن به منظور میزان پیشرفت و جلوگیری از پسرفت است پس نباید حضور خبرنگاران در این بازدیدها فراموش شود، چرا که نظام بر پایه مردم است و باید برای کارهایی که انجام می شود به مردم اطلاع داد و اطلاع رسانی کار اصحاب رسانه می باشد.
حضور خبرنگار همراه با مسئولان تهدید نیست بلکه یک فرصت است تا تلاش ها در صورت وجود، انعکاس داده شوند البته اگر تلاشی وجود ندارد و پشت پرده اتفاقات دیگری در حال انجام است پس کار درستی است که خبرنگاران دعوت نمی شوند.
نسیم دهلران
انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب