سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32352
|
09:36 - 1397/03/08
نسخه چاپی

معاون استاندار ایلام:

مدیران با روی گشاده مطالبات مردمی را پیگیری کنند

مدیران با روی گشاده مطالبات مردمی را پیگیری کنند
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: رسیدگی به مشکلات مردم توسط دستگاه های اجرایی اصلی ترین مفاد حقوق شهروندی است.

به گزارشايلام بيدار، "محمد نوذری"، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی ، حجاب و عفاف اظهار داشت: نظام اداری ناکارآمد در کشورمان باعث شده مردم آنگونه که باید از عملکردها رضایت نداشته باشند.

وی ادامه داد: مردم انتظار دارند وقتی به یک دستگاه اجرایی برای پیگیر مشکلات و مطالبات خود مراجعه می کنند مقام مسئول با روی گشاده با وی برخورد و نسبت به مطالبات وی پیگیر باشد نه اینکه با کاغذ بازی اداری مراجعه کننده را نسبت به آن حوزه بدبین کند.

معاون استانداری ایلام رسیدگی به مشکلات مردم توسط دستگاه های اجرایی را از اصلی ترین مفاد حقوق شهروندی دانست که در دولت تدبیر و امید نیز به این موضوع توجه ویژه ای شده چراکه در آموزه های دینی نیز این مسئله مورد تاکید قرار گرفته است.

نوذری گفت: بسیاری از مشکلات کشور نتیجه ناهماهنگی های میان دستگاه های متولی است و اگر مدیران مربوطه با همراهی بدنه کارشناسی خود نسبت به رفع نواقص موجود اقدام کنند، رضایت مندی مردم نیز از عملکرد نظام بالاتر رفته و دشمنان در رسیدن به اهداف خود که همانا فاصله انداختن بین مردم و مسئولان هستند، ناامید و ناکام خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مقوله حجاب و عفاف پرداخت و افزود: در استان ایلام با مقوله بی حجابی روبرو نیستیم، ممکن است بد حجابی مشاهده شود اما ایلام با توجه به بافت قومیتی و سنتی نسبت به سایر نقاط از وضعیت بسیار بهتری برخوردار است ولی نباید این ممسئله باعث شود در این حوزه احساس مسئولیت کمتری بکنیم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب