سرویس: استان ایلام
کد خبر: 15931
|
08:00 - 1394/06/01
نسخه چاپی

فرماندار آبدانان:

استعمال دخانیات در ادارات دولتی ممنوع است

استعمال دخانیات در ادارات دولتی ممنوع است
فرماندار آبدانان گفت: استعمال سیگار توسط کارمندان نهاد های درمانی و دولتی ممنوع است .

به گزارشایلام بیداربه نقل ازآبدانان خبر، به گفته رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت  ، استعمال دخانیات در اماکن عمومی و ادارات دولتی ممنوع است و مسئولیت چنین مسئله‌ای با بالاترین مسئول هر سازمان است و اگر با کارکنان خاطی برخورد نکند، پیگرد قانونی دارد.

ممنوعیت استعمال دخانیات در اکثر ادارات دولتی اجرا می‌شود اما متأسفانه گاهی مشاهده می شود در برخی از ادارات و نهادهای درمانی و بهداشتی  پرسنل و پزشکانی  دخانیات استعمال می کنند که لازم است با چنین افراد خاطی از سوی مسئولین ادارات و فرماندار شهرستان برخودهایی صورت گیرد.

"مجید عسکری" فرماندار آبدانان  در اینباره به خبرنگار آبدانان خبر گفت: استعمال سیگار توسط کارمندان نهاد های درمانی و دولتی ممنوع است و کار رسیدگی و تذکر به افراد خاطی از وظایف حراست این ادارات می باشد.
وی اظهار کرد: به مسئولین تذکراتی  دررابطه ی برخود با افراد خاطی داده شده است و در آینده نیز این موارد پیگیری خواهند شد.
به گزارش آبدانان خبر، در همه استان‌ها نيز گروه نظارتي برخورد با متخلفان از ابلاغيه ممنوعيت استعمال دخانيات در استانداري‌ها با همكاري معاونت بهداشتي دانشگاه‌هاي علوم پزشكي تشكيل شده است كه بايد ضمن اعمال برخوردهاي ارشادي در زمينه برخورد با متخلفان نيز اقدام كند.
ممنوعيت استعمال مواد دخاني در ادارات دولتي به دستگاه‌هاي دولتي ابلاغ شده است و مديران و رؤساي ادارات مسئول اجراي اين ابلاغيه در محدوده مديريتي خود هستند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب