سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 45808
|
08:23 - 1399/04/22
نسخه چاپی

افزایش 5 برابری مخاطبان فیلم ـ تئاترها در سال جاری

افزایش 5 برابری مخاطبان فیلم ـ تئاترها در سال جاری
مدیر مسئول تلویزیون اینترنتی نمایش نت عنوان کرد: در شرایط کرونایی و عدم حضور مردم درسالن های تئاتر می توان گفت که مخاطبان فیلم ـ تئاترها درسایت ما 5 برابر شده اند.

به گزارشايلام بيدار، «سعید نوروزی» مدیر مسئول تلویزیون اینترنتی نمایش نت ضمن بیان این مطلب گفت: خدا را شاکریم که امسال تلاش کردیم علی رغم اینکه مردم در سالن ها نمی توانند حضور داشته باشیم فضایی را ایجاد کنیم تا اینترنتی و از طریق سایتمان نمایش هارا بتوانند دنبال کنند.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه این روند امسال نسبت به سال گذشته افزایش بوده و رشد داشته است و این نشان میدهد که ذائقه مخاطب با زمان و انرژی که صرف می شود، هم راستا می شود.

نوروزی با اشاره به تلاش با جدیت همکارانش در نمایش نت برای رساندن مخاطبان به درجه مطلوب گفت: در زمینه دریافت مجوزها نیز ما مشکلی نداریم و کما فی السابق جلو می رویم.

وی همچنین اظهار داشت: ما خوشبختانه تا ظرفیت پنج برابری نسبت به سال گذشته مخاطب بیشتری جذب کردیم.

مدیرمسئول نمایش نت اظهار داشت: مسئله این است که فرهنگ سازی تماشای تئاتر آنلاین بین مردم قدری بهتر از گذشته شده و همین هم نشان میدهد که فرهنگ سازی می تواند در این عرصه موفق عمل کند حتی اگر شرایط مثل دیدن تئاتر چهره به چهره نشود اما باز هم برای این شرایط کارساز است. البته به اعتقاد من این اتفاق از طرف دولت صورت نگرفت بلکه خود مردم و تقاضاهاشان و از این سمت هم هنرمندان و سایت ها توانستند مسیر را هموار کنند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب