سرویس: استان ایلام
کد خبر: 39276
|
07:40 - 1398/08/12
نسخه چاپی

مدرس دانشگاه گفت:

تجربه تلخ برجام، ذات آمریکا را نشان داد/ریشه اصلی مشکلات اقتصادی کشور نتیجه اعتماد به آمریکا است

تجربه تلخ برجام، ذات آمریکا را نشان داد/ریشه اصلی مشکلات اقتصادی کشور نتیجه اعتماد به آمریکا است
مدرس دانشگاه گفت:ریشه اصلی مشکلات اقتصادی که هم اکنون گریبان گیر کشور است نتیجه اعتماد به آمریکا است.

به گزارشايلام بيدار،عباس آزادی  مدرس دانشگاه درگفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: سیاست آمریکا بر آن است تا با قربانی کردن سایر کشور ها اقتصاد خود را قوی و  منافع خود را گسترش دهد لذا این چنین کشور های که بدون اجازه در کار دیگر کشورها دخالت می‌کنند نمی توانند گزینه مناسبی برای مذاکره باشند.

وی اظهار کرد:آن دسته از افرادی که فکر مذاکره با آمریکا را در سر می پروراندند بدانند که این کشور نمی تواند جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و بهبود اقتصاد مردم سودی عاید کشور کند.

این مدرس دانشگاه افزود: فرمایشات گرانبهای رهبر انقلاب رهنمود های روشنگرانه ای است که با انجام آنها می توان در گام دوم انقلاب ، ایران را شکوفا و آینده ای بهتر برای نسل بعدی ساخت.

آزادی تصریح کرد: توجه به اقتصاد داخل و همچنین بکارگیری نیروی جوان و اطاعت از فرامین رهبری راه نجات کشور از این پیچ و خم سیاسی خواهد بود.

یکی ازمهمترین بدعهدی غربی ها برجام بود
وی بیان داشت:  یکی ازمهمترین بدعهدی غربی ها برجام بود و عده ای که خیال مذاکره با دشمنان را داشتند باید می فهمیدند که آنها هیچ گاه دلسوز ملت ایران نیستند و حتی پایبند به حرف و عمل خود نبودند که این نشانه بی اعتمادی کامل آنهاست.
 
این مدرس دانشگاه افزود: جوانان ایرانی هیچگاه به این بازی های دنیای استکبار توجهی نداشته است وهمیشه اثبات کرده اند با توکل واتکا به نیروی جوان ایرانی می توان مشکلات داخلی را حل و فصل کرد و به سمت ترقی کشور قدم برداشت.
 
وی در ادامه بیان داشت: کشور ایران قدرتمندترین کشور منطقه است و کسانی که دل در گرو غرب دارند باید با اتکا به جوانان غیور ایرانی تلاش کنند تا ایران اسلامی را بسازیم چرا که ما در طول تمام جنگ تحمیلی نیز این را ثابت کردیم.
 آزادی خاطرنشان کرد: جنایات آمریکاییها در ایران هیچگاه از ذهن و خاطر مردم پاک نخواهد شد و اینکه عده ای آمریکا را دوست و دلسوز مردم ایران می دانند باید جنایات آنها را مرور کنند و بدانند که استکبار ستیزی مردم ایران همیشه وجود دارد و پایان ندارد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب