سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35063
|
08:23 - 1397/10/18
نسخه چاپی

رئیس سازمان صمت استان ایلام خبر داد؛

احیاء و فعال‌سازی ۲۲ واحد و طرح صنعتی

احیاء و فعال‌سازی ۲۲ واحد و طرح صنعتی
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان ایلام و دبیر کارگروه تسهیل رفع موانع تولید این استان، گفت: فعال‌سازی ۲۲ واحد و طرح صنعتی حاصل عملکرد نه‌ماهه کارگروه تسهیل رفع موانع تولید استان است.

به گزارشايلام بيدار، "یارالله نصیری"، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان ایلام با اعلام این خبر گفت: بر اساس بررسی نتایج مصوبات کارگروه ستاد تسهیل این استان تاکنون 17 واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشته‌اند.

وی، بابیان اینکه مشکلات 5 طرح در دست اجرا نیز در این کارگروه رفع و این 5 طرح آماده بهره‌برداری هستند، تصریح کرد: در 9 ماهه سال جاری با طرح موضوعات واحدهای تولیدی مشکل‌دار در کارگروه تسهیل، تعداد 38 واحد افزایش ظرفیت و 74 واحد نیز وضعیت تولید و اشتغال آن‌ها تثبیت و از تعطیلی آن‌ها جلوگیری شده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان ایلام، با اشاره به اینکه درنتیجه اجرای این مصوبات برای 892 نفر شغل ایجاد شد، افزود: واحدهای تولیدی با دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مستقر در سازمان صمت استان، ارتباط مستمر داشته باشند و مسائل و مشکلات خود را جهت طرح در جلسات کارگروه به این دبیرخانه ارائه کنند.

دبیر کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، بابیان اینکه 80 درصد مصوبات ستاد تسهیل اجرایی شده است، ابراز کرد: 56 جلسه اصلی و فرعی کارگروه برگزارشده و 344 مصوبه اخذشده که تمامی این مصوبات عملاً موانعی سد راه واحدهای صنعتی بوده و از این تعداد 4/83 درصد مصوبات اجرایی شده است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب