سرویس: استان ایلام
کد خبر: 15955
|
15:51 - 1394/06/01
نسخه چاپی

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام:

وظیفه رسانه ملی انتقال دستاورد شهدا به آیندگان است

وظیفه رسانه ملی انتقال دستاورد شهدا به آیندگان است
مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت:وظیفه رسانه ملی انتقال دستاورد شهدا به آیندگان است.

به گزارشایلام بیدار،«علیرضا شیروی»مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام در اولین روز کاری خود با حضور در مزار شهدای گمنام بهشت رضای شهر ایلام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وی در این مراسم گفت:یاد و نام شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس دراذهان مردم تا ابد ماندگار است.

مدیرکل صداوسیمای مرکزایلام افزود: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهیدان در اوج اقتدار وسربلندی است ووظیفه ما دررسانه ملی حفظ این دستاوردها وانتقال آن به نسل‌های آینده است.

شیروی در ادامه در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام حضور یافت تا با حجت الاسلام والمسلمین لطفی دیدار و گفت وگو کند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در این دیدار با اشاره به نقش صدا و سیما در آگاهی بخشی به مردم و ترویج اندیشه های اسلامی خاطرنشان کرد: رسانه ملی باید در راستای تحقق آرمان های انقلاب و رهبری گام بردارد.

وی با تاکید بر ضرورت بازنمایی خدمات نظام از تریبون رسانه ملی گفت: شبکه های استانی هم در این زمینه وظیفه ای مهم و حیاتی به عهده دارند.

شیروی نیز در این دیدار با اشاره به پیوست حکم ریاست سازمان صدا و سیما که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است گفت: این حکم به عنوان سند بالا دستی مورد توجه همه مدیران رسانه ملی قرار دارد.

وی افزود: توجه به نحوه اجرای این سند و در نظر گرفتن سند توسعه استان در دستور کار صدا و سیمای مرکز ایلام قرار خواهد داشت.

دیدار با استاندار ایلام برنامه بعدی شیروی بود؛  محمدرضا مروارید استاندار ایلام در این نشست با اشاره به تعامل صحیح و دوجانبه دولت و رسانه ملی گفت: صدا و سیما می تواند بسترهای توسعه را در استان های مختلف فراهم کند و در این بین نقش شبکه های استانی حائز اهمیت است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام هم از آمادگی کامل رسانه استانی برای معرفی قابلیت ها و ظرفیت های ایلام، به منظور حرکت در مسیر تعالی و توسعه خبر داد.

گفتنی است سردار دولتی فرمانده انتظامی استان ایلام و معاونین وی و نیز جمعی از معاونین دادگستری استان در دیدارهای جداگانه ای که  با مدیرکل صدا و سیما ی مرکز ایلام داشتند در خصوص نحوی تعامل و همکاری هرچه بیشتر این دستگاه ها با رسانه ملی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب