سرویس: اجتماعی
کد خبر: 49425
|
22:19 - 1399/09/25
نسخه چاپی

شیرینی با هم ماندن یا تلخی جدایی؟!

شیرینی با هم ماندن یا تلخی جدایی؟!
علی اضغر اسدی نوشت:یکی شیرینی یک دورهمی چند ساعته را به جدایی ابدی از عزیزان خود ترجیح می دهد و آن یکی با یک حساب دو دو تا چهارتا از بین این دو تصمیم ،شیرینی با هم ماندن همیشگی را نسبت به تلخی عواقب یک دورهمی چند ساعته برمی‌گزیند.
"علی اصغر اسدی"،در یادداشتی تحت عنوان " شیرینی با هم ماندن یا تلخی جدایی؟! " نوشت:
یکی شیرینی یک دورهمی چند ساعته را به جدایی ابدی از  عزیزان خود ترجیح می دهد و آن یکی با یک حساب دو دو تا چهارتا از بین این دو تصمیم ،شیرینی با هم ماندن همیشگی  را نسبت  به تلخی عواقب یک دورهمی چند ساعته برمی‌گزیند.
راستی کدامین تصمیم عاقلانه تر است!؟
تصمیم به حضور در یک دورهمی چند ساعته که متعاقب آن تلخی ماندگاری برای  زندگی ما به ارمغان می آورد یا تصمیم به حذف یک  دورهمی که پایانش با هم ماندن و شریک شدن در شیرینی های زندگی است؟!
هم استانی عزیزم !می دانیم که حضور یک میهمان نامرئی ناخوانده ماههاست زندگی را به کام شما تلخ کرده است
به خاطر حضور آن ماه‌هاست که شیوه زندگی اتان دستخوش تغییرات جدی شده است ؛شیوه زیست،نوع تحصیل جگر گوشه هایتان،نوع نشست و برخاست ،میمهانی ها و حتی احوالپرسی هایتان را حسابی دگرگون کرده است
می دانیم حلاوت دورهمی های شب های زیبای پایبزی ، آرزوی بغل کردن عزیزان و احوالپرسی و روبوسی های خودمانی رفته رفته مسیر تبدیل شدن به یک رویا را طی می کنند ،باور همه یک حس مشترک داریم !
اما این روزها خواهند گذشت ،باور خواهیم کرد که همه اینهایی که گفتیم رویا نیست و می شود روزگاری بازهم گردهم آییم و دورهمی های پر از نشاط و شادی را با عزیزانمان به اشتراک بگذاریم !
همانگونه که توانستیم حس زیبای باهم بودن در کنار سفره عید نوروز باستان و زیبایی گره زدن سبزه ها در سیزده بدر را بخاطر حفظ سلامت خود ،عزیزان و همنوعانمان را درون خود حبس نماییم ،می شود با امید به ماندن در کنار هم از دورهمی یک شب یلدایی صرفنظر کنیم !
اگر سلامت عزیزانمان ،ماندن بزرگان خانواده برایمان اهمیت دارد ،بیایید فرصت زیبای باهم ماندن در سالهای پیش روی عمرمان را به بهای ناچیز یک شب باهم بودن را ارزان از دست ندهیم .
هم استانی فهیم !این روز های سخت و دلتنگ کننده هم سر خواهد آمد ،خنک آنکه با درک درست ،منطقی و با دیدن افق سرشار از شادی با هم بودن ،بتواند بر  دل خواسته های سختی آفرین روز و شب های کرونایی پای بگذارد !
به یقین این روز و شب های سخت و نفس‌گیری که تمامی آرزوهای ما را اسیر خود کرده است نیز به سر خواهد آمد ،فرصت برای دورهمی ها ،گشت و گذارها ،تفریح و شب نشینی ها زیاد است به شرط آنکه کاری کنیم با عبور منطقی از این ایام ،همه عزیزان را با هم در کنار هم داشته باشیم .
زندگی، بدون روزهای سخت نمی شودروزهای سخت، همچون برگهای پاییزی شتابان فرو می ریزند،در زیر پاهای تو، اگر بخواهی… فراموش نکن !برگهای پاییزی بی شک در تداوم بخشیدن به مفهوم درخت و مفهوم بخشیدن به تداوم درخت، سهمی از یاد نرفتنی دارند.
 
انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد