سرویس: اقتصادی
کد خبر: 65070
|
00:12 - 1403/02/08
نسخه چاپی

امام‌جمعه چرداول:

مشکلات سرابله نیازمند رسیدگی است

مشکلات سرابله نیازمند رسیدگی است
امام‌جمعه چرداول گفت: شهر سرابله دارای مشکلات زیادی است که متأسفانه حل نشده است و نارضایتی مردمی راهم به دنبال داشته است به همین دلیل ضروری است تا تدبیری دراین‌خصوص اتخاذ گردد.

حجت‌الاسلام محمدحسن فریادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» با تبریک سالروز شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: اعضا شورای اسلامی شهر و روستا نمایندگان مردم هستند و وظایفی دارند که باید آنها را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: شهرداری‌ها در مورد بودجه‌های دریافتی اربعین برای مردم شفاف‌سازی کنند و آن را به اطلاع مردم برسانند.

امام‌جمعه چرداول گفت: سرابله به‌عنوان مرکز شهرستان چرداول دارای مشکلات فراوانی در حوزه شهری است که این مشکلات باعث نارضایتی مردمی نیز شده، پروژه‌های شهرداری نیمه‌کاره رها شده‌اند وکسی پاسخگو نیست.
 وی با تذکر به اعضا شورای شهر سرابله به‌عنوان مرکز شهرستان گفت: شهر سرابله دارای مشکلات زیادی است که متأسفانه حل نشده است و نارضایتی مردمی راهم به دنبال داشته است به همین دلیل ضروری است تا تدبیری دراین‌خصوص اتخاذ گردد.

فریادی در ادامه گفت: اعضای شورای شهر و روستا نمایندگان مردم هستند و باید به درد مردم توجه کنند نه مردم را رها کنند.

امام‌جمعه چرداول با اشاره به‌روز جهانی کار و کارگر گفت: کارگران با تلاش و جهاد خود به چرخ اقتصاد رونق داده‌اند و لازمه دستیابی به جهش تولید توجه به کارگران است.

وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با جامعه کارگران گفت: توجه به وضعیت معیشت و امنیت شغلی کارگران باعث کارایی بهتر می‌شود.

امام‌جمعه چرداول با اشاره به‌روز معلم گفت: معلمان تربیت‌کننده دانش‌آموزانی هستند که در آینده از مدیران کشور خواهند بود و معلمان نقش بسزایی در پیشرفت کشور دارند.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب