سرویس: استان ایلام
کد خبر: 64653
|
16:21 - 1403/01/10
نسخه چاپی

سرپرست آب و فاضلاب ایلام:

تصفیه‌خانه فاصلاب شباب ۹۰ درصد پیشرفت دارد

تصفیه‌خانه فاصلاب شباب ۹۰ درصد پیشرفت دارد
سرپرست آب و فاضلاب ایلام گفت: تصفیه خانه فاضلاب شهر شباب با پیشرفت نزدیک ۹۰ درصد در حال احداث است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار ، «محمد محمدی» در بازدید از پروژه‌های آب و فاضلاب شهرستان چرداول به خبرنگاران گفت: برنامه‌های مدون و پروژه های خوبی برای رفع مشکلات حوزه آب و فاضلاب این شهرستان طراحی و در دست اقدام است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان ایلام افزود: از جمله این اقدامات و برنامه‌ها می توان به رفع تنش آبی در شهر و روستاهای بخش آسمان آباد، اصلاح شبکه فرسوده در سطح شهرستان و مدیریت مصرف آب و برخورد با انشعابات غیرمجاز اشاره نمود.

وی تصریح کرد: در شهر سرابله ۶ هزار اشتراک فاضلاب باید نصب شود که از این تعداد ۲۲۰۰ فقره انشعاب نصب و جهت نصب باقیمانده انشعابات پیمانکار مشخص شده که شروع بکار خواهد کرد.

محمدی اضافه کرد: تصفیه خانه فاضلاب شهر شباب با پیشرفت نزدیک ۹۰ درصد در حال احداث است که در صورت تامین اعتبار سال جاری وارد مدار بهره‌برداری خواهد شد.

وی یادآور شد: پروژه‌های جهاد آبرسانی با مشارکت قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی(ع) و بسیج سازندگی در روستاهای این شهرستان فعال هستند هرچند در اجرای آنها وقفه‌ای ایجاد شده اما امیدواریم با رایزنی های صورت گرفته و تزریق اعتبارات لازم روند اجرای پروژه‌های آبرسانی در منطقه زاگرس تسریع شود.

سرپرست شرکت آبفای ایلام گفت: عملیات احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی روستای سنگ سفید با اعتبار مشخص و تعیین پیمانکار در کوتاه ترین زمان ممکن شروع بکار خواهد کرد که مشکل کمبود آب روستاهای سنگ سفید،دار توت و لتاب رفع خواهد شد.

وی در پایان با تاکید بر تسریع در تکمیل پروژه‌ها خاطر نشان کرد: با تخصیص به موقع اعتبارات این مهم محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب