سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 64649
|
09:10 - 1403/01/10
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) در واکنش به جشن‌های نوروزی:

بزرگان با نقش‌آفرینی فضا را کنترل کنند

بزرگان با نقش‌آفرینی فضا را کنترل کنند
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) گفت: از بزرگان و همه کسانی که نقش‌آفرین هستند و تأثیرگذار و نفوذ کلام داشته می‌خواهیم این محیط‌ها را مدیریت کنند تا دیگر لاشخورها نیایند و صحنه گردانی نکنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار ، سردار «جمال شاکرمی» در تشییع پیکر مادر شهیدان جلیل و جلال آزادی در انتقاد به نحوه برگزاری جشن‌های نوروزی در ایلام گفت: ما دارای گفتمان و ایدئولوژی و دین و مرام و اعتقادی هستیم که این حرکات در آن جای ندارد.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام اظهار مرد: در برخی جاها آدم‌های بی‌ریشه یک ایل را به تحریک در می‌آورند که باید بزرگان خودشان مدیریت کنند.
وی افزود: بعضاً آدم‌های کم‌ارزش که نگاه آنها همواره به بیرون از مرزها بوده است و دستشان در خون شهیدان ما بوده در رقم زدن این مراسم‌ها نقش داشتند.
وی با اشاره به اینکه باید حواسمان را جمع کنیم پیام مادران شهدا و شهدا را فراموش نکنیم بیان داشت: اینکه بیایند در اطراف شهرها جمع‌های بزرگی را درست کنند، نظام می‌تواند با اقتدار با این‌ها برخورد کند اما بنابر نگاه عاطفی و اینکه مردم اصل هستند و ارزش قائل شدن برای آنها کاری صورت نگرفت.

سردار شاکرمی تصریح کرد: از بزرگان و همه کسانی که نقش‌آفرین هستند و تأثیرگذار و نفوذ کلام داشته می‌خواهیم این محیط‌ها را مدیریت کنند تا دیگر لاشخورها نیایند و صحنه گردانی نکنند.
 

انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب