سرویس: اقتصادی
کد خبر: 64615
|
10:48 - 1403/01/08
نسخه چاپی

فرماندار ویژه دهلران مطرح کرد:

 بازدید ۳۹ هزار و ۵۰۰ نفر از جاذبه‌های گردشگری دهلران

 بازدید ۳۹ هزار و ۵۰۰ نفر از جاذبه‌های گردشگری دهلران
فرماندار ویژه دهلران گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا کنون ۳۹ هزار و ۵۰۰ نفر از جاذبه‌های گردشگری، تفریحی و تاریخی دهلران بازدید نمودند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،لطیف صادقیصبح امروز در حاشیه بازدید از اجرای طرح نوروزی دهلران، اظهار کرد: بیشترین بازدیدها از جاذبه‌های شاخص طبیعی مانند مجتمع تفریحی آب‌درمانی سرگرو (آبگرم)، مجتمع تفریحی دویرج، کویر ابوغویر، قلعه باستانی شاخ و اماکن مذهبی شامل امامزاده سید ناصرالدین (ع)، امامزاده سید ابراهیم (ع)، امامزاده سید فخرالدین (ع) و امامزاده سید ابراهیم قتال (ع) بوده است.

فرماندار ویژه دهلران گفت: ۳۹ هزار و ۵۰۰ نفر از ابتدای تعطیلات نوروزی تا کنون از جاذبه‌های گردشگری، تفریحی و تاریخی این شهرستان بازدید کردند.

وی افزود: از ابتدای اجرای طرح نوروزی در دهلران تا کنون ۱۶ هزار و ۷۰۰ نفر در اماکن اقامتی، بوم‌گردی، هتل‌ها، مهمان‌سرای ادارات، زاِئر سرای اماکن مذهبی، خانه‌های مسافر و مدارس اسکان داده شده است.

صادقی به تپه تاریخی "علی کش" در بخش موسیان، قلعه "شیاخ" در بخش زرین آباد، غار "خفاش" و مجتمع گردشگری آبگرم در شهر دهلران، کویر "ابوغویر" در بخش دشت عباس، سر قلعه در سراب میمه، اماکن مذهبی و یادمان‌های دفاع مقدس در این شهرستان اشاره و افزود: از همه مسافران و گردشگران نوروزی برای بازدید از اماکن تفریخی، تاریخی، گردشگری و دفاع مقدس این شهرستان دعوت می‌شود.

 وی زیارت اماکن مذهبی را پل میان معنویت و تفریح ذکر کرد و افزود: در دهلران حدود ۴۰۰ اثر طبیعی، تاریخی و گردشگری ثبت شده است.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب