سرویس: سیاسی
کد خبر: 64359
|
10:46 - 1402/12/20
نسخه چاپی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام:

نیکوکاران، نقش مهمی در فرهنگ مشارکت جامعه دارند

نیکوکاران، نقش مهمی در فرهنگ مشارکت جامعه دارند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با تقدیر از همه نیکوکاران که با انجام کارهای انسان‌دوستانه و خداپسندانه روی می‌آورند، افزود: این افراد با حمایت از نیازمندان نقش مهمی در توسعه و احیا فرهنگ مشارکت در جامعه دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  محمد سبحان حسنی صبح امروز در نشست شورای مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی ایلام به میزبانی استانداری ایلام با اشاره به وجود افراد نیازمند در جامعه افزود: اگرچه این افراد با مشکلات اقتصادی در مناطق مختلف مواجه هستند، ولی جامعه هدف بهزیستی علاوه بر مشکلات مالی، مشکلات جسمی را نیز متحمل می‌شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام ادامه داد: بخشی از مددجویان بهزیستی قابلیت توانمند شدن نداشته و شاید مستحق‌ترین افراد باشند که نیازمند حمایت بوده و بدون شک ارزش کمک به این عزیزان از سایر اقشار نیازمند بیشتر است.

 حسنی با تأکید بر اینکه دستگیری از نیازمندان دارای اجر دنیوی و اخروی ویژه است، بیان کرد: اگرچه دولت خدماتی به نیازمند از جمله جامعه هدف بهزیستی می‌دهد؛ ولی کمک‌های افراد خیر در ارائه خدمات مطلوب‌تر به این افراد بسیار تأثیرگذار است.

 معاون استاندار سیاسی، امنیتی و اجتماعی ایلام با تقدیر از همه نیکوکاران که با هدایت خدا به انجام کارهای انسان‌دوستانه و خداپسندانه روی می‌آورند، افزود: این افراد با حمایت از نیازمندان نقش مهمی در توسعه و احیا فرهنگ مشارکت در جامعه دارند.

 وی با بیان اینکه تکریم این افراد به‌عنوان اقدامی ارزشمند در اولویت بوده، از فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده مجموعه بهزیستی استان ایلام به جامعه هدف تقدیر کرد.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب