سرویس: سیاسی
کد خبر: 64300
|
00:18 - 1402/12/18
نسخه چاپی

فرماندار هلیلان:

آسیب‌های اجتماعی از مهم‌ترین مشکلات مردم است

آسیب‌های اجتماعی از مهم‌ترین مشکلات مردم است
فرماندار هلیلان گفت: امروز مردم دارای مشکلاتی هستند که رسیدگی به آن‌ها ضروری است و یکی از مهم‌ترین مشکلات مردم بحث آسیب‌های اجتماعی است.

کورش عیوضی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: حضور و درک والای مردم در تعیین سرنوشت سیاسی از چندین جهت دارای پیام برای ما مسئولین بود: 
اول: قوت قلبی بود برای ادامه سیر مسیر تحولی دولت سیزدهم در خدمت بی‌منت و ادامه خدمات به ولی‌نعمتان خود .

دوم: تقویت بنیه بین‌المللی مسئولین سیاسی که در چانه‌زنی‌های خود در جهت به کرسی نشاندن حقوق ملت ایران استوارتر باشند

و پیام سوم که از همه مهم‌تر است حضور این مردم همیشه در صحنه بود تا دشمنان این مرزوبوم دست از توطئه و خیانت علیه ملت ایران کشیده و زمینه رفع تحریم‌های ظالمانه فراهم گردد و یاوه‌گویانی که به دنبال بی‌تفاوتی مردم در تعیین سرنوشت سیاسی خود بودند دست از فرافکنی و خیانت برداشته و جنگ ترکیبی آنان با این مشارکت بالا نقش‌برآب شد.

وی افزود: اما امروز مردم دارای مشکلاتی هستند که رسیدگی به آن‌ها ضروری است و یکی از مهم‌ترین مشکلات مردم بحث آسیب‌های اجتماعی است که به ابعاد مختلف آن مانند طلاق باید توجه کرد.
فرماندار هلیلان با بیان اینکه طلاق یک پدیده، معضل و آسیب اجتماعی بزرگ است بر نقش آموزش و فرهنگ‌سازی در راستای کاهش آسیب‌ها تأکید کرد.

وی به نقش روحانیان، معلمان، اساتید دانشگاه و ورزشکاران در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق اشاره کرد و گفت: استواری و تحکیم روابط خانوادگی در بهبود روابط اجتماعی و کاهش مشکلات جامعه نقش ارزنده و مثبت دارد.

فرماندار هلیلان اظهار کرد: در شهرستان هلیلان برای کاهش آمار طلاق اقدامات مناسبی صورت‌گرفته که از جمله می‌توان به مطرح‌شدن موضوع در چندین جلسه شورای فرهنگ عمومی، برگزاری نشست‌ها و تشکیل کارگروه‌های آسیب‌شناسی طلاق، ارجاع پرونده‌های طلاق به هیئت‌های مشاوره و غیره اشاره کرد.

وی با بیان اینکه طلاق همانند سایر پدیده‌های اجتماعی متأثر از یک عامل نیست، بلکه مجموعه‌ای از عوامل در وقوع آن دخالت دارند گفت: پدیده طلاق، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی مطرح است که بر تمامی جوانب زندگی فردی و اجتماعی اثر می‌گذارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان هلیلان در پایان سخنان خود گفت: باتوجه‌به عوامل نوظهور در اجتماع، برگزاری مداوم همایش آسیب‌شناسی طلاق در دستور کار قرار خواهد گرفت تا عوامل شناسایی و برای رفع آنها راهکار ارائه شود.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب