سرویس: سیاسی
کد خبر: 63281
|
00:09 - 1403/01/30
نسخه چاپی

فرماندار هلیلان:

اقدامات پیشگیرانه بهترین راه برای مقابله با قاچاق کالا است

اقدامات پیشگیرانه بهترین راه برای مقابله با قاچاق کالا است
فرماندار هلیلان گفت: در مقوله مبارزه با قاچاق کالا و ارز چیزی که از اهمیت بالایی برخوردار است انجام اقدامات پیشگیرانه است، اقدامات پیشگیرانه بهترین و کم‌هزینه‌ترین راه برای مقابله با این پدیده است .

کورش عیوضی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»گفت: دولت سیزدهم برآمده از دل مردم است، بر همین اساس رسیدگی جدی به امورات مردم و پاسخ مناسب به خواسته‌های آنها باید در اولویت کار ما باشد.

فرماندار هلیلان گفت: در مقوله مبارزه با قاچاق کالا و ارز چیزی که از اهمیت بالایی برخوردار است انجام اقدامات پیشگیرانه است، اقدامات پیشگیرانه بهترین و کم‌هزینه‌ترین راه برای مقابله با این پدیده است.

وی در ادامه افزود: اگر مبارزه جدی با قاچاق کالا صورت نگیرد تولیدات ملی به‌شدت تضعیف می‌شود و این امر در درازمدت ضربات جبران‌ناپذیری بر پیکره اقتصاد کشور خواهد زد.

وی یادآور شد: افزایش نرخ بیکاری از دیگر عوارض این پدیده است که می‌طلبد دستگاه‌های ذی‌ربط اراده و اهتمام ویژه‌ای در این امر داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان هلیلان در بخشی دیگر از سخنانش اظهار داشت: تا کنون گزارش جدی از وجود کالای قاچاق در شهرستان هلیلان نداشته‌ایم که این نکته بسیار مثبتی است. اما این آمار نباید باعث شود ما انجام وظایف خود در این حوزه غافل شویم.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب