سرویس: سیاسی
کد خبر: 59446
|
00:39 - 1402/12/19
نسخه چاپی

مدرس دانشگاه:

دختران زمینه‌ساز تحول در ایران اسلامی هستند

دختران زمینه‌ساز تحول در ایران اسلامی هستند
مدرس دانشگاه گفت: دختران زمینه‌ساز تحول و پیام‌آور فردایی بهتر برای ایران اسلامی هستند.

قدرت الله نیا‌صادق در گفتگو باخبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»گفت: اینکه دشمنان معتقد هستند که دختران و زنان در ایران به حق‌وحقوق خود نرسیده‌اند مسئله‌ای است که آمارها و واقعیت‌ها آن را تکذیب کرده و مشخص است که در ایران و در بسیاری از کارها زنان و دختران توانسته‌اند استعداد خود را شکوفا کرده و منشأ تحول شوند.

وی افزود: باید توجه داشت دشمن فقط با دنبال استفاده ابزاری از زنان است تا به هدف خود برسد، دراین‌بین موضوعاتی را پیاده‌سازی می‌کند که زیرساخت‌ها مانند عفاف و حجاب را نشانه، رفته و آن را تخریب کند.

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه گفت: برعکس آن چیزی که در رسانه‌های غربی نشئت داده می‌شود زنان در جامعه غربی فقط یک ابزار هستند و صرفاً تا زمانی مفید هستند که کارایی داشته باشند؛ اما در جامعه اسلامی جایگاه زنان مورد تأکید است.

مدرس دانشگاه خاطرنشان کرد: باید هوشیار باشیم که دختران به‌عنوان مادران آینده ایران اسلامی در راستای شکوفایی استعداد گام بردارند تا دشمن آن‌ها را فاسد نکند.

وی در ادامه گفت: دختران زمینه‌ساز تحول و پیام‌آور فردایی بهتر برای ایران اسلامی هستند و بهتر است برنامه‌ریزی مسئولین حول محور شکوفایی استعداد و نقش‌آفرینی زنان باشد چرا که در طول تاریخ همواره ثابت شده که زنان در کنار مردان توانسته‌اند شگفتی‌ها خلق کنند و این در خصوص ایران اسلامی هم در دوران دفاع مقدس و تاریخ انقلاب اسلامی ثابت شده است.

مدرس دانشگاه عنوان کرد: امروز زنان در جامعه از جایگاه رفیعی برخوردار هستند که قابل‌مقایسه با دوران قبل از انقلاب و نگاه ابزاری به زنان نیست و دختران جامعه ما امروز در زمینه‌های مختلف نقش‌آفرینی کرده و خالق حماسه‌ها هستند.

نیاصادق یادآور شد: مسئله زنان یک امری است که دشمنان همواره سعی دارند با وارونه جلوه‌دادن دستاوردها و مطرح‌کردن مفاهیمی چون حجاب اجباری و آزادی جامعه موردنظر غرب را پیاده‌سازی کرده که در آن تمام ارزش‌ها از بین رفته است.

 

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب