سرویس: استان ایلام
کد خبر: 49038
|
12:24 - 1399/09/07
نسخه چاپی

استاندار ايلام در گفتگوي اختصاصي با ايلام بيدار مطرح كرد؛

جزئيات دقيق تعطيلي ادارات استان ايلام از شنبه

جزئيات دقيق تعطيلي ادارات استان ايلام از شنبه
استاندار ايلام گفت: با توجه به اينكه دستگاه هاي ضروري مشمول اين تعطيلي ها نمي شوند لذا جزئيات دقيق تر بعد از تصويب جلسه و مشخص شدن مصاديق ابلاغ و تا امشب اطلاع رساني خواهد شد.

"قاسم سليماني"، استاندار ايلام لحظاتي پيش در گفتگوي اختصاصي با خبرنگارايلام بيدار با اشاره به آخرين وضعيت تعطيلي ادارت استان در هفته آينده گفت: بعد از صحبت هاي رئيس سازمان اداري و استخدامي كشور بلافاصله دستور جلسه در ارتباط با اين موضوع از طريق معاون نيروي انساني استانداري در حال پيگيري است.

وي اظهار كرد: قرار بر اين شد تا در جلسه اي با حضور معاونين استانداري، دادگستري و مديران برخي دستگاه هاي اجرايي پرجمعيت نحوه و چگونگي ماندن دستگاه هاي ضروري و غيرضروري مشخص شود.

نماينده عالي دولت در استان افزود: البته در اين ميان دستگاه هايي اجرايي ضروري از جمله مديران دستگاه هاي اجرايي و برخي دستگاه ها از جمله نيروهاي خدماتي شهرداري، امدادي و حوادث مربوط به برق و آب و گاز بايد در محل كار حاضر داشته باشند.

سليماني ادامه داد: جزئيات دقيق تر بعد از تصويب جلسه و مشخص شدن مصاديق ابلاغ و تا امشب اطلاع رساني خواهد شد و مابقي ادارات تعطيل خواهند شد.

وي بيان كرد: چنانچه ستاد ملي كرونا تصميم جديدي گرفت، اصلاحيه و اطلاع رساني لازم نيز صورت خواهد گرفت.

 

انتهاي پيام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد