سرویس: خواندنی ها
کد خبر: 65056
|
09:57 - 1403/02/06
نسخه چاپی

تصاویر لورفته اپل‌واچ X را ببینید

تصاویر لورفته اپل‌واچ X را ببینید
یکی از خوش‌سابقه‌ترین افشاگران اینترنتی اعلام کرد اپل به مناسبت دهمین سالگرد معرفی اپل‌واچ، دستگاه جدید خود را با نام متفاوت Apple Watch X (اپل‌واچ ۱۰) معرفی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار ، شایعه‌ها حاکی از آن است که اپل می‌خواهد تغییراتی اساسی در سری جدید اپل‌واچ اعمال کند. اپل‌واچ جدید با طراحی بهبودیافته و ویژگی‌های پیشرفتهٔ ردیابی سلامتی و مکانیسم اتصال بند اصلاح‌شده همراه خواهد بود.

مارک گرمن، افشاگر خوش‌سابقه، می‌گوید که اپل به مناسبت دهمین سالگرد معرفی اپل واچ، احتمالاً نام‌گذاری سنتی را کنار می‌گذارد و دستگاه جدید، Apple Watch X (اپل‌واچ ۱۰) نام خواهد گرفت.

رندرهای فاش‌شده در شبکه اجتماعی ایکس که بر اساس شایعات و افشاگری‌های اخیر ساخته شده‌اند، ظاهر احتمالی اپل‌واچ ۱۰ را به نمایش می‌گذارند. بزرگ‌ترین تغییر طراحی در اپل‌واچX احتمالاً مکانیسم بند مغناطیسی خواهد بود که فضای کمتری را اشغال و راه را برای طراحی نازک و ظریف‌تر هموار می‌کند.

در رندرها می‌توانیم طراحی باریک‌تر و دکمهٔ چرخان Digital Crown و دکمهٔ اکشن مشابه با اپل‌واچ اولترا را ببینیم. گفته می‌شود اپل‌واچ ۱۰ حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد نازک‌تر از اپل‌واچ سری ۹ خواهد بود. اپل‌واچ جدید همچنان از نمایشگر اولد استفاده خواهد کرد. انتظار می‌رود که نمایشگر جدید روشن‌تر و کم‌مصرف‌تر باشد تا به شارژدهی طولانی‌تر باتری کمک کند.

انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب