سرویس: سیاسی
کد خبر: 65203
|
09:34 - 1403/02/15
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام خبر داد:

دستگیری عامل چاقوکشی و شرارت در ایلام

دستگیری عامل چاقوکشی و شرارت در ایلام
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری عامل چاقوکشی و شرارت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، به نقل از پایگاه خبری پلیس، قدرت حیدری زاد صبح امروز در خصوص دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به چاقوکشی در میدان دفاع مقدس شهر ایلام، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۱ جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

 وی افزود: با تحقیقات و بررسی‌های به‌عمل‌آمده توسط مأموران کلانتری ۱۱، دو نفر باهم درگیر که فرد ضارب پس از مجروح کردن نفر دیگر از محل متواری شده است.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به اینکه هویت فرد ضارب مشخص شده بود ادامه داد: عامل چاقوکشی پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در کمتر از یک ساعت دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

 حیدری‌زاد با بیان اینکه در این درگیری فرد مجروح از ناحیه گوش دچار جراحت شده بود تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات شخصی اعلام کرد.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد گفت: برهم‌زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط‌قرمز پلیس است و پلیس اجازه جولان‌دادن به اراذل‌واوباش را نخواهد داد و بدون اغماض برابر قانون برخورد خواهد کرد.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب