ایلام بیدار12:24 - 1399/09/07
استاندار ايلام در گفتگوي اختصاصي با ايلام بيدار مطرح كرد؛

جزئيات دقيق تعطيلي ادارات استان ايلام از شنبه

استاندار ايلام گفت: با توجه به اينكه دستگاه هاي ضروري مشمول اين تعطيلي ها نمي شوند لذا جزئيات دقيق تر بعد از تصويب جلسه و مشخص شدن مصاديق ابلاغ و تا امشب اطلاع رساني خواهد شد.

"قاسم سليماني"، استاندار ايلام لحظاتي پيش در گفتگوي اختصاصي با خبرنگارايلام بيدار با اشاره به آخرين وضعيت تعطيلي ادارت استان در هفته آينده گفت: بعد از صحبت هاي رئيس سازمان اداري و استخدامي كشور بلافاصله دستور جلسه در ارتباط با اين موضوع از طريق معاون نيروي انساني استانداري در حال پيگيري است.

وي اظهار كرد: قرار بر اين شد تا در جلسه اي با حضور معاونين استانداري، دادگستري و مديران برخي دستگاه هاي اجرايي پرجمعيت نحوه و چگونگي ماندن دستگاه هاي ضروري و غيرضروري مشخص شود.

نماينده عالي دولت در استان افزود: البته در اين ميان دستگاه هايي اجرايي ضروري از جمله مديران دستگاه هاي اجرايي و برخي دستگاه ها از جمله نيروهاي خدماتي شهرداري، امدادي و حوادث مربوط به برق و آب و گاز بايد در محل كار حاضر داشته باشند.

سليماني ادامه داد: جزئيات دقيق تر بعد از تصويب جلسه و مشخص شدن مصاديق ابلاغ و تا امشب اطلاع رساني خواهد شد و مابقي ادارات تعطيل خواهند شد.

وي بيان كرد: چنانچه ستاد ملي كرونا تصميم جديدي گرفت، اصلاحيه و اطلاع رساني لازم نيز صورت خواهد گرفت.

 

انتهاي پيام/س